Laptop kopen, prijs: rond de 650 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

florisPBR

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2010
Beste,
Ik wil graag een laptop kopen want mijn computer begeeft het bijna. Ik heb al even gezocht op kieskeurig.nl en ik hou een beetje de folders in de gaten, maar ik heb zelf eigenlijk geen verstand van dit soort dingen.
Waar gebruik je de laptop voor?
Ik wil hem voor mijn studie gaan gebruiken, dus niet te groot rond de 15 inch.
Veder wil ik er graag mee internetten, films kijken, muziek downloaden en een beetje gamen. Ik zoek gewoon een beetje snelle laptop.
Wat is je budget?
Mijn budget staat niet vast maar ik zoek iets rond de 650 euro..

Als het kan zou ik graag concrete voorstellen horen dus evt. met een link erbij:D:thumb:

Bij voorbaat dank!!:thumb:

@Floris,

Het verhaal van Firest0rm klopt (los van de taalfouten) niet helemaal; hij heeft kennelijk de klok horen luiden .......
Dat er problemen zijn met de reparatieservice van Acer (hoewel die nu drastisch afnemen) is duidelijk. Dit heeft alles te maken met de hoge verkoopcijfers w.b. onder andere de laptops.
Maar gezien het aantal klachten in verhouding tot de hoge omzet van de laptops van Acer valt dit merk niet binnen de 'afraders'.

Bedankt voor deze tip, ik had zelf deze laptop ook al in de folder van de BCC zag staan, dus misschien morgen dan maar even ophalen...
Tenzei iemand nog een beter suggestie heeft natuurlijk:rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan