Laptop kopen/samenstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo bedankt voor jullie reacties.

Ik heb eens goed zitten nadenken over dit "vraagstuk". Ik denk dat ik een mindere laptop koopt waarop ik minimaal bf2 op hq kan draaien en verder investeer in games voor mijn ps3.

Qua gamen maakt de schermgrootte niets uit want ik zal hem toch meestal aan sluiten op mijn 32" tv.

De eerder gestelde specs, behalve max. grote van het scherm niet groter dan 14.4", kun je dus vergeten dus als je zo een suggestie hebt.

Verder zijn dit geloof ik de specs van bf2.

Of dat een goed optie is.

Ga je dan in de native resolutie van je 32" scherm spelen?
Dat gaat zo'n notebook chippie niet redden. En als je de resolutie van de notebook aanhoud, wordt of het beeld uitvergroot -> korreliger of je krijgt zwarte balken.
EDIT:
Nu ik de specs zo lees zou het op het allerlaagste wellicht lukken maar dan zit je nog met de resolutie...

Laatst bewerkt:
Dus dan kom je alsnog uit bij een duurdere laptop die een signaal van 1080p kan versturen? (Heb je dit als je een HDMI uitgang op je laptop hebt zitten?)

Mijn huidige eisen:
- Core 2 Duo of beter (of vergelijkbare AMD-processor)
- minimaal 3GB DDR3 Geheugen
- minimaal 250 GB harddisk (7200 rpm, minstens 16 MB cache)
- goede videokaart voor lichte games op zo goed mogelijk kwaliteit (Battlefield 2)
- Zo klein mogelijk scherm (maximaal 14")

Voor mijn Ati mobility Radeon 3450 geldt:
HDMI tot 1920x1080, maar of dit i (Interlaced) of p (Progressive) is wordt niet vermeld.

De Dell's zouden inderdaad ook mijn voorkeur hebben qua specs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan