Laptop kopen School / Muziek

Status
Niet open voor verdere reacties.

Daa12

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2012
Hoi Iedereen,

Ik heb een vraagje!
Ik wil een laptop gaan kopen , omdat ik volgend jaar naar een andere opleiding ga en daarbij heb ik een laptop nodig.
Nu is mijn vraag weten jullie een goede laptop die deze eisen aankunnen?:

1. Het is voor school voor de opleiding(en) Applicatie ontwikkelaar , netwerkbeheerder ict , digital publisher en media dev.

2. Ik zoek ook een laptop met een lange batterije duur , want ik heb hem de hele dag nodig en ik weet niet of ik dan een stopcontact in de buurt heb om mijn laptop op te laden.

3. Ik wil hem ook een beetje thuis kunnen gebruiken om bijvoorbeeld League of Legends te kunnen spelen. Ik speel geen meerdere spellen
alleen League of Legends soms.

4. Ik heb ook een kleine muziek database en ik wil graag muziek beetje kunnen afspelen en gebruik maken van bijoorbeeld Virtual dj pro.
Mijn muziek staat op mijn harde schijf en ik heb al een programma gevonden die je via de usb stick en harde schijf kan gebruiken. Met dat programma hoef ik niet de muziek op mijn computer zetten.

5. Ik moet ook filmpjes op kunnen kijken en bewerken/maken in het liefst 720p en of 1080p.

6. Ik zoek een laptop van ongeveer 13 /tm 15 inch groot.

Dit was het wel zoon beetje.
Mijn budget is tussen de 600 euro t/m 1200.

Ik heb al beetje zelf gekeken. Ik zat te denken aan een HP of een Dell. Ik hoef geen macbook , want die kan niet alles wat ik er mee moet gaan doen en windows is voor mij betrouwbaarder.

Het liefst wil ik ook een processor : Intel core i7 in hebben en een nvidia als videokaart.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Alvast bedankt

mvg
Daa

Laatst bewerkt:
1e: HP is rotzooi (spreek uit eigen ervaring) en Dell is ook niet meer wat het geweest is.

2e: klikkerdeklik! Deze voldoet precies aan jouw eisen: lekker stevig (aluminium), nieuwste (3de generatie) Intel Core i7 Quadcore, 6GB RAM voor maximale prestaties en een dikke NVIDIA GT650M met 2GB geheugen.

Super bedankt. Hier ga ik verder mee kijken. Weet iemand anders nog een goed laptop?

Dankjewel voor je reactie Ronnie1! Ik ga hier ook verder mee kijken. Volgende week als ik tijd heb ga ik naar een computer winkel.

Ik heb al 1 laptop die ik misschien wil. Ik ben nu aan het vergelijken.

Ik zat te denken aan
1. Asus N56VZ-S4215H laptop
2. Asus vivobook

En toch aan een HP , een HP Pavilion.
Ik ga dat nog allemaal extra uitzoeken.

De eerste is nog steeds de beste alleen er zijn 2 nadelen. Er zit geen ssd kaart in en de laptop is best wel dik.

Gr Daa

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan