Laptop kopen tips

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dylankieft

Gebruiker
Lid geworden
21 aug 2008
Berichten
48
Hallo allemaal,

Mijn broertje wil graag een laptop kopen.
Hij wil hier goed op kunnen gamen, internetten en films op kunnen kijken (bluray 1080p mkv!)
Ik heb een beetje rond gezocht en deze twee gevonden: klik en klik.

Wat ik raar vind is dat er van die Acer verschillende modellen zijn en ze maar rond de enkele euro's aan prijs verschil hebben.
Welke van de twee raden jullie aan? Of een heel andere?

Bedankt alvast!
 
Ik zou voor die Asus gaan (ik heb die zelf ook:p). Acer is niet zo'n sterk merk. De Asus heeft een hele goede videokaart en een sterke Intel Core i5. Voor €600,- is dit eigenlijk het beste wat er te krijgen valt. Als je bluray wilt, dan kom je op zo'n €900,- uit.
 
Laatst bewerkt:
@bassie9 dankje voor je snelle reactie! Heb je precies die Asus? Zoja koelt die ook goed? En kan je alle nieuwe games op hoogste kwaliteit spelen?
Bedankt alvast!
 
Ja, ik heb precies die Asus:cool:. Als ik Google Earth doe, dan gaat de koeler wel wat geluid maken, maar hij wordt voor mijn gevoel niet 'echt' warm. Ik game niet:eek:, dus ik zou het niet weten. Maar ik denk dat de meeste games wel op 'medium' kunnen. Voor dat zou iemand anders op dit forum moeten antwoorden:eek:. Als je echt games op 'high' wil spelen, zul je je budget moeten verhogen. Trouwens die Asus heeft ook aluminium rond het toetsenbord zitten.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb hier een tabel van hoeveel procent van de verkochte laptops terug moet binnen 3 jaar vanwege 1 of meerdere mankementen:
1258544992.png

Zoals je ziet is Acer niet zo'n goed merk (en HP zeker niet:p).


Bron
 
Laatst bewerkt:
Voor 600 euro kan je niet goed gamen op een laptop.
Als je naar de specs kijkt kan je met de acer beter gamen dan met de asus.
Maar Acer raadt ik net als bassie9 af.
 
Wat is beter, een GT 630M of GT610M.
Mijn laptop heeft zelf een GT540M. Is die beter dan 630m of 610M, ik heb wel specs vergeleken maar vind het nog lastig
 
630m is gelijk aan de 540m maar soms ook een klein beetje beter verschilt per game.
 
En mijn videokaart, de gt 540m heeft 1 Gb, die 630m 2gb, maakt dat nog verschil tussen de 2?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan