laptop kopen (voor student)

Status
Niet open voor verdere reacties.

kip30

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2012
Beste helpmij gebruikers,

Ik ben opzoek naar een laptop, ik wil hem rond juli kopen.

Hij moet minimaal dit hebben:
- 500 GB hardeschijf
- minimaal 13 inch - maximaal 15 inch
- minimaal 2.0 GHz processor
- minimaal intel core i5 processor
- windows 7 home premium
- cd/dvd speler/brander
- Dell of HP
- maximaal 585 euro

Ik hoop dat iemand iets weet (of misschien wel de laptop die u zelf gebruikt)

Met viendelijke groet,
Kees

Het is niet dat ik alleen een dell of hp wil. Maar dat zijn mijn voorkeur. Ik heb het misschien niet zo duidelijk gemaakt.
Maar 15,6 inch is ook goed hoor.

bedankt!

Tip: kijk eens vlak voordat je hem gaat kopen, er is veel verloop in hardware & prijs! Overigens: waarom koop je nu al een laptop terwijl de studies pas in september beginnen (misschien is het beter om te wachten tot eind augustus)?

Ik koop hem nu omdat: omdat mijn oude laptop stuk is. Daarom moet ik dit forum op mijn mobiel invullen. Anders had ik gewacht tot augustus.

Kees

Ik koop hem nu omdat: omdat mijn oude laptop stuk is. Daarom moet ik dit forum op mijn mobiel invullen. Anders had ik gewacht tot augustus.

Kees

Hoi,

misschien is dit interessant voor jou: een HP635 met AMD fusion cpu 1.65Ghz 15.6" scherm voor het zachte prijsje van 369€. Let wel: dit is een aanbieding en is nog 38 minuten geldig op het moment dat ik dit typ.

Voor de kenners onder jullie:misschien is een i5 interessanter dan een amd fusion, ik weet het niet.

Succes.

Omdat het toch niet zo dringend is kun je eventueel www.dagaanbiedingen.nl in het oog houden,daar passeren er af en toe interessante koopjes.

Laatst bewerkt:
Het is nog niet helemaal wat ik zoek, Maar het komt wel in de buurt.

Bedankt!

@Doublef :Uit de huisregels. Gaarne aandacht hiervoor.;)

•Geef geen "kale" links als antwoord, omschrijf op zijn minst wat er op de betreffende pagina te vinden is en waar precies naar gekeken dient te worden. Is de site in een andere taal dan Nederlands? Vermeld dit dan ook even.

Beste doublef,

Heel erg bedankt voor de links. Ik denk dat het een van die gaat worden. Maar het is nog geen juli. dus als iemand nog eentje weet. zou ik dat graag willen weten.

Kees

Misschien is een Asus laptop wat voor jou?

Bij scholierenlaptop.nl hebben we de nieuwe line-up aangeboden, hiertussen staat een Asus k55A met i5 welke aan jou wensen voldoet, hieronder heb ik een link bijgevoegd.

http://www.scholierenlaptop.nl/shop/notebooks/Asus/k55a-i5-38.html

Al deze laptops zijn inclusief 2 jaar zorgeloos studeren, waarbij je bij een defect binnen 1 dag een vervangende laptop hebt. Zodat je nooit zonder komt te zitten.

Groeten,

Martijn
www.Scholierenlaptop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan