Laptop kopen! Welke het beste?!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Chun
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Chun

Gebruiker
Lid geworden
23 jun 2007
Hoi,
Ik ben momenteel aan het sparen voor een laptop. Er zijn zoveel verschillende soorten en maten van laptops, en ik weet niet welke.

Gebruik voor: Beetje kunnen gamen (goede video-card ingebouwd), internetten (draadloos en/of met kabel ), chatten, muziek luisteren etc.
Budget: Ik wil niet meer dan €1000,- besteden aan een laptop!

De laptop moet goed kunnen functioneren, dus niet zo traag. En een bekende/goede merk Veel geheugen en tsja... verder weet ik niets meer. Weet iemand er één?

Alvast bedankt voor de reacties!

- Chun

Laatst bewerkt:
hier heb je de beter laptops van dell, bedoelt om zwaarder werk mee te doen:cool:

hier kun je kiezen wat je in je laptop wilt hebben.
hiermee zou je aardig kunnen gamen.
processor: Intel® Core™2 Duo Processor T7250 (2,00 GHz, 800 MHz FSB, 2 MB L2-cache)
geheugen: 2.048 MB 667 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [2 x 1.024]
videokaart: NVIDIA® GeForce™ Go 8600M GT with 256MB dedicated graphic memory

de rest laat je gewoon zo en dan kom je uit op 1.025,47, iets boven je richtprijs helaas.

Laatst bewerkt:
Hoi,
Ik ben momenteel aan het sparen voor een laptop. Er zijn zoveel verschillende soorten en maten van laptops, en ik weet niet welke.

Gebruik voor: Beetje kunnen gamen (goede video-card ingebouwd), internetten (draadloos en/of met kabel ), chatten, muziek luisteren etc.
Budget: Ik wil niet meer dan €1000,- besteden aan een laptop!

De laptop moet goed kunnen functioneren, dus niet zo traag. En een bekende/goede merk Veel geheugen en tsja... verder weet ik niets meer. Weet iemand er één?

Alvast bedankt voor de reacties!

- Chun

hey, kijk is op deze site: http://frieslandcomputers.nl/shop_li...subrubriek=232
ik heb er zelf ook 1 gehad met een core2duo 7700,4gb ram, 160gb hdd, en een 8600gt 512mb hiermee kon ik de spelletjes van nu nog makkelijk spelen. deze laptop kost rond de 1300 euro dus als jij 1000 euro te besteden hebt krijg je een T7300, 3gb dus nog prima.

compal is een merk die moederborden, schermen, toetsenborden en behuizingen aan de grotere laptopsfabriekanten levert maar sinds kort hebben ze ook eigen laptops die ook worden verkocht onder de naam FCB.

greetz

Oké dan... bedankt! Ik zal er nog eens rustig over nadenken ;)

- Chun

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan