Laptop kopen: wie helpt mij?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

dimphy

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 mei 2008
Hoi,

Ik heb een vraag over welke laptop ik moet kopen, ik hoop dat er iemand mij advies kan geven. Ik heb wel gezien dat er veel mensen met deze vraag komen, maar ik kan niet alle pagina's doorzoeken tot ik bij het topic kom wat voor mij van toepassing is.

Ik wil graag een laptop kopen en mijn budget is 600 euro ong.

wat wil ik ermee:

MS office gebruiken, relatief snel kunnen internetten (ivm o.a. muziek (e-mule)), graag met een cd/dvd writer, en niet heel veel meer...

Ben op zoek naar een 17 inch grootte. Verder had ik al wel zelf gekeken op verschillende sites en had ik van HP en Acer 3 aardige gezien:

HP G G5056EA gf769ea - hp pavilion dv9580ed - Acer Aspire 7720Z-2A1G08Mi 7720z-2a1g08mi

Nou heb ik al eens rondegekeken, maar er is nogal wat verschil. Dual core processoren enzo. Wat is wijsheid ?? Welk merk is een beetje betrouwbaar?

Welke laptop raden jullie mij aan??

Thanx! :)

Laatst bewerkt:
Hoi ...

Opnieuw ... was al een reactie aan het typen toen ik de link naar onderstaande aanbieding aanklikte.
Wat het is met 'HELPMIJ' weet ik niet, maar ze hebben 'hier' de zaak niet goed geregeld omdat de webpagina van hun niet wordt 'vastgehouden'. Kan je GV.... steeds opnieuw inloggen.

Maar goed ... begin opnieuw:

Kan niet in je beurs kijken en je bent niet écht gedetailleerd in je wensen.
Bijvoorbeeld of je een desktopvervanger (dus 17" beeldscherm) wilt.
Maar dit is een hele mooie aanbieding:

http://www.paradigit.nl/configurator.php?system=2207&source=paranews876b39a7d55d3946f0bf4069fbe5194b

Eén uit de nieuwe serie van Toshiba.
Over Acer hoor ik trouwens niet écht goeie berichten .....

ik zoek inderdaad een desktop vervanger, ik heb nu een pc in mijn woonkamer staan die ik wil gaan verkopen...

mijn huidige pc (packard bell) heeft de volgende kenmerken:
- windows XP
- Intel Pentium 4 CPU 2.93 Ghz
- 2.93 Ghz kloksnelheid, 1,00 GB
- netwerkkaart
- draadloos internet
- 17 inch flatscreen
- dvd en cd lezer en een brander
- ongeveer 145 gb geheugen (2 vaste schijven)

ik maak veel gebruik van e-mule project: er staat behoorlijk wat muziek opgeslagen en daarnaast staan er ook veel foto's op mijn pc. verder werk ik veel met MS Office. soms speel ik wat spellen als Warcraft of The Sims, maar het is geen must om dit te kunnen op de laptop (zou wel mooi meegenomen zijn).

dus als de prestaties ongeveer in de buurt komen van mijn pc zou dat helemaal goed zijn!

misschien dat dit een wat beter beeld geeft van de vraag?

thanxxxxx :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan