Hallo,
Hier weer een computerkneus die een nieuwe laptop gaat kopen!
Ik heb al op verschillende sites gekeken (kieskeurig) en heb daar al het één en ander gevonden, maar ben er nog steeds niet uit.
Hetvolgende wil ik ermee kunnen:
- internetten: mail, internetbankieren, surfen, af en toe iets downloaden, misschien in de
toekomst iets meer.
- tekstverwerken en excel enz.
- draadloos internet
- foto's bewerken, bewaren, branden enz.
Verder vind ik het belangrijk dat het een goede, degelijke laptop is die weer een aantal jaren meekan. Het budget is tot 1200,-, minder mag ook maar heb geen idee wat de prijs is van wat ik ermee wil. 17 inch lijkt me het beste omdat het de desktop gaat vervangen.
Hetvolgende heb ik zelf al gevonden:
- HP pavilion 9645 (850,-)
- HP pavilion 9580 (950,-)
- HP pavilion 9590 (1100,-)
- HP pavilion 9623 (1100,-)
Alles van HP (ziet er nou eemaal erg mooi en strak uit...)
maar sta ook zeker open voor andere merken hoor!
Ik hoop dat iemand mij adviezen wil geven! Zijn bovenstaande laptops een optie en welke dan? Welk geheugen, processor en andere opties heb ik nodig voor wat ik met de laptop wil? Heeft iemand een aanrader?
Alvast bedankt!
Groetjes Lios
Hier weer een computerkneus die een nieuwe laptop gaat kopen!
Ik heb al op verschillende sites gekeken (kieskeurig) en heb daar al het één en ander gevonden, maar ben er nog steeds niet uit.
Hetvolgende wil ik ermee kunnen:
- internetten: mail, internetbankieren, surfen, af en toe iets downloaden, misschien in de
toekomst iets meer.
- tekstverwerken en excel enz.
- draadloos internet
- foto's bewerken, bewaren, branden enz.
Verder vind ik het belangrijk dat het een goede, degelijke laptop is die weer een aantal jaren meekan. Het budget is tot 1200,-, minder mag ook maar heb geen idee wat de prijs is van wat ik ermee wil. 17 inch lijkt me het beste omdat het de desktop gaat vervangen.
Hetvolgende heb ik zelf al gevonden:
- HP pavilion 9645 (850,-)
- HP pavilion 9580 (950,-)
- HP pavilion 9590 (1100,-)
- HP pavilion 9623 (1100,-)
Alles van HP (ziet er nou eemaal erg mooi en strak uit...)
maar sta ook zeker open voor andere merken hoor!
Ik hoop dat iemand mij adviezen wil geven! Zijn bovenstaande laptops een optie en welke dan? Welk geheugen, processor en andere opties heb ik nodig voor wat ik met de laptop wil? Heeft iemand een aanrader?
Alvast bedankt!
Groetjes Lios
Laatst bewerkt: