Laptop Kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

// Robert G. ^^

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
20 dec 2005
Hey,

Ik moet waarschijnlijk voor school een laptop aanschafen.
ik kan deze op school aanschafen maar dan krijg je van die dingen die net goed genoeg zijn en waar je niets mee kan.

Ik heb thuis een pc staan (AMD Athlon 2800) en de laptop moet deze kunnen vervangen.
Nu heb ik ff op internet gekeken en daar staan alleen maar van die 2.0 ghz procesoren wat ik veel te weinig vind.

Waarom zijn er geen hogere? zo als bijv. 4200?

Alvast bedankt

Kijk eens bij ACER.
Mijn dochter heeft er eentje en die is echt heel goed.
Kostprijs: 1300€.

succes

Laptops hebben normaal (er zijn uitzonderingen) mobile technologie (centrino / M-processor).
Die hebben tussen 1,5 - 2,5 Ghz snelheden, maar zijn in werkelijkheid even snel, zoniet sneller dan de "gewone" AMD-processors.

Voordeel van die mobile technologie is dat de laptop stukken lichter is en de baterij veel langer mee kan (om maar de meest opvallende kenmerken op te noemen).

De sony vaio's zijn tegenwoordig een van mijn favorieten, al zijn ze wel aan de duurdere kant. Maar je hebt dan wel goede kwaliteit.

Laatst bewerkt:
jean42 zei:
Kijk eens bij ACER.
Mijn dochter heeft er eentje en die is echt heel goed.
Kostprijs: 1300€.

succes

Alvast bedankt voor jullie reacties

Mag ik vragen wel dat precies is?

Ik heb ff rondgekeken (alweer -_-) en ik heb wel een mooie zien staan..
een 1.6 Ghz. (mobile)

Maar zoals hier boven werd gezegt zou deze de zelfde prestaties leveren als een "gewone" processor?

Dit staat er ook bij;

Netwerkfuncties Ethernet/Fast Ethernet/IEEE 802.11b/IEEE 802.11g

Houd dat laatse nou in dat hij een draadloos netwerk kaart heeft? wat die heb ik wel nodig..

// Robert G. ^^ zei:
Netwerkfuncties Ethernet/Fast Ethernet/IEEE 802.11b/IEEE 802.11g

Houd dat laatse nou in dat hij een draadloos netwerk kaart heeft? wat die heb ik wel nodig..
Deze laptop heeft een gewone ethernetkaart en een draadloze ethernet ontvanger inderdaad.

En hoe zit het bij deze dan?

Netwerkfuncties 10/100/1000Mbps Fast Ethernet; Intel® PRO/Wireless 2200BG

wat is het verschil tussen deze en die vorig?

In m`n gewonen pc heb ik nu z`n kaart van belkin zitten --> 802.11g

maar als ik die andere heb kan ik ook gewoon inloggen op het netwerk/internet? en de snelheid?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan