laptop kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

theo koeten

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2001
Ik ben op zoek naar een laptop waar een goede videokaart met eigen geheugen inzit.
Het liefst wil ik de laptop/notebook zo klein/licht mogelijk houden, desnoods met een 14" scherm, maar hij moet wel een beamer met een resolutie van 1400pix aankunnen.

Overigens wil ik opmerken dat het vergelijken van laptops/notebooks op Kieskeurig, Pricewacht, Kelkoo, Centralpoint, Tweakers, etc etc echt willekeur is en soms lang niet up to date (kan ook volgens mij nooit). Zoek er bijvoorbeeld maar eens 1 die op videokaart kan selecteren...:confused: , als je al weet welke videokaart je nodig hebt.
Ook in de winkel stuit je haast altijd op onkunde van de verkopers. Je moet al haast naar een dealer toe maar die zit ook niet te wachten op "gewone" consumenten die het beste voor het minste willen. Eigenlijk ontbreekt het in laptop world aan een goede informatiebron, maar dat zal wel opzet zijn ben ik bang voor. De marges moeten enorm zijn volgens mij.

groeten,
theo

Kruidvat heeft een erg leuke Toshiba te koop voor €799 van morgen.

Acer heeft sinds kort een erg leuke 14 inch laptop tekoop voor rond de 999.
Heb er eigenlijk nog niet op gelet als er een ati mobile videokaart inzat. Zal zo snel mogelijk eens kijken en wat laten weten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan