Laptop kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

hansjuh

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2006
hallo,

Ik ben van plan binnekort een laptop te gaan kopen maar ik kan maar geen goede vinden die voldoet aan mijn specificaties:

Ik wil graag een laptop met een
- Processor: core 2 duo, minstens 2 gigahertz 4 mb cache
- Minstens 2024 mb geheugen, uitbreidbaar tot 4048 mb, minstens 667 megahertz
- Het liefst een 15,4 inch beeldscherm met een hoge resolutie, maar dit komt op de 2e plaats omdat ik van plan ben er een tweede beeldscherm bij te kopen
- Een goede geheugenkaart met 512 geheugen, ik ben van plan met de laptop te - gaan gamen en veel video bewerking.
- Een cd en dvd brander, maar die zitten er standaard ingebouwd en dat is dus ook niet zo belagerijk
- Een harde schijf van 7200 rpm, grootte is niet erg belangerijk
- Zo’n helder beeldscherm, dat heet volgens mij Crystal view of zoiets.
- Een dvi uitgang.
- Een Windows versie als besturingssysteem, Windows XP of Windows vista home premium
- Budget: ongeveer 1800 euro.

Ik heb een hele tijd gekeken naar de laptops van Zepto, maar die hadden geen dvi uitgang, wat toch wel een vereiste is.

hansjuh, mag ik wat vragen?
Waarom Windows? En waarom een laptop voor videobewerking?

LaPasta

Ik heb een laptop nodig voor school, ik zat eerst te twijfelen voor een goedkoop laptopje en een goede pc maar dat was uiteindelijk duurder dan een geode laptop. Ik wil hem dus als desktopvervanger gaan gebruiken.
En videobewerking vind ik leuk.
En windows omdat ik totaal geen ervaring heb met linux en andere os-en. En op windows werken de meeste programma's.

Laatst bewerkt:
hallo,

Ik ben van plan binnekort een laptop te gaan kopen maar ik kan maar geen goede vinden die voldoet aan mijn specificaties:

Ik wil graag een laptop met een
- Processor: core 2 duo, minstens 2 gigahertz 4 mb cache
- Minstens 2024 mb geheugen, uitbreidbaar tot 4048 mb, minstens 667 megahertz
- Het liefst een 15,4 inch beeldscherm met een hoge resolutie, maar dit komt op de 2e plaats omdat ik van plan ben er een tweede beeldscherm bij te kopen
- Een goede geheugenkaart met 512 geheugen, ik ben van plan met de laptop te - gaan gamen en veel video bewerking.
- Een cd en dvd brander, maar die zitten er standaard ingebouwd en dat is dus ook niet zo belagerijk
- Een harde schijf van 7200 rpm, grootte is niet erg belangerijk
- Zo’n helder beeldscherm, dat heet volgens mij Crystal view of zoiets.
- Een dvi uitgang.
- Een Windows versie als besturingssysteem, Windows XP of Windows vista home premium
- Budget: ongeveer 1800 euro.

Ik heb een hele tijd gekeken naar de laptops van Zepto, maar die hadden geen dvi uitgang, wat toch wel een vereiste is.

Voor videobewerking en games is een laptop niet geschikt.
Een schijf van 7200 rpm komt bijna niet voor in een laptop, indien wel dan hangt daar zijn prijskaartje aan.

Voor videobewerking en games is een laptop niet geschikt.
Een schijf van 7200 rpm komt bijna niet voor in een laptop, indien wel dan hangt daar zijn prijskaartje aan.

op de laptops van zepto wel, maar inderdaad komt het minder voor

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan