Laptop kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bratox

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2004
Hoi allemaal,

Ja ik weet dat jullie veel van dit soort vragen krijgen:rolleyes: , maar hoop toch dat jullie me willen helpen.

Ik ben op zoek naar een laptop voor mijn vriendin. Omdat ze graag ook wat films en series e.d. wil gaan afspelen vanaf de laptop op haar lcd-tv (http://www.samsung.com/nl/products/tv/archive/le27s71b.asp) zoek ik een laptop met een dvi-uitgang en bij voorkeur 2GB intern geheugen. Verder zal ze de pc voornamelijk gebruiken voor tekstverwerking en internetten. Haar budget ligt rond de € 800,-.

Weten jullie zo iets? Ik heb al vele sites van fabrikanten afgestruind maar dan kom ik vaak bij te dure modellen uit. Mochten jullie een andere oplossing hebben om de laptop zonder al te veel beeldkwaliteit te verliezen aan haar tv te linken hoor ik dit ook graag.

Groeten,
BJ!

Met een extra scherm werken is tegenwoordig niet zo'n groot probleem meer.

De meeste laptops zijn uitgerust met een DVI uitgang en anders wel met een VGA uitgang.
Het beeld dat je daarop krijgt is dan gewoon hetzelfde als op de laptop, je moet alleen even de juiste resolutie instellen voor het extra beeldscherm.

Ik heb even bij SallandAutomatisering gekeken en vind deze wel degelijk. Ik heb qua prijs max 850 ingesteld om zo iets meer resultaten te krijgen daarom is hij iets duurder dan 800,-

Asus Z53JC-AP073C €809,-

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan