Laptop kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Metalhead

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2003
Goedenavond allen,

Ik zou graag een laptop willen kopen maar niet teveel geld aan uitgeven. Over het algemeen wordt hij gebruikt voor Officepakketten en internet. Ik heb gewoon een laag budget maar ben niet zo geintresseerd in de ASUS EEE pc (of heet dat anders) Daar is het scherm nl. te klein van (7 inch)

Weet iemand een redelijk bedrijf?

Hoi,

Bedankt voor de link. Dit is waarschijnlijk de juiste, omdat je hier ook nog kan samenstellen. En niet duur. Nu twijfel ik tussen de 2 goedkoopste. Dit is alleen merk gerelateerd. Een ASUS of een COMPAL. Van de laatste had ik nooit gehoord.

Even aangepast. Ik kom er net achter dat de prijzen blijkbaar excl BTW is. Zo vallen de prijzen nog te hoog uit voor me. Deze winkel is dus niks voor me

Laatst bewerkt:
ik ook niet zo:D
weet wel dat hier op helpmij wat meer positieve reacties zijn over asus.

Hoi,

Even aangepast. Ik kom er net achter dat de prijzen blijkbaar excl BTW is. Zo vallen de prijzen nog te hoog uit voor me. Deze winkel is dus niks voor me

is dat zo?

Alle prijzen zijn incl. BTW en onder voorbehoud. Afbeeldingen en specificaties kunnen afwijken van de werkelijkheid.
Op al onze leveringen zijn onze algemene voorwaarden van toepassing.

deze bijv is incl btw
http://www.frieslandcomputers.nl/shop_detail.php?id=2176

Laatst bewerkt:
maar er zijn wel meer sites hoor en heeeeel veeeel laptops:D

alternate?
etc etc

Eind van juni komt MSI met de Wind laptop, heeft iets groter scherm dan de EEE pc en is ook stuk aangenamer.

Klikje

Eind van juni komt MSI met de Wind laptop, heeft iets groter scherm dan de EEE pc en is ook stuk aangenamer.

Klikje

Klopt uhm heb je bepaalde voorkeuren. Dus wat ik bedoel ga je bestellen en al of gewoon kopen bij een winkel in de buurt ofzo. MSI staat bekend voor hun laptops qua design enal.

Het liefste een zo'n goedkoop mogelijke, met een fatsoenlijk scherm. (wat is dat tegenwoordig? 15 inch?) Het enige wat erop gedaan wordt is schoolopdrachten en internet. Dus snelheid maakt niks uit. Ik zou hem ook graag zonder besturingssysteem willen, want dat zou toch het geheel goedkoper moeten maken? Maar zonder besturingssysteem kan ik niet vinden, behalve bij de eerste link, maar dan is hij bij Dell weer goedkoper met besturingssysteem.

Bij winkels in de buurt loopt de prijs al gauw op tot ruim boven de 500 euro.

Het liefste een zo'n goedkoop mogelijke, met een fatsoenlijk scherm. (wat is dat tegenwoordig? 15 inch?) Het enige wat erop gedaan wordt is schoolopdrachten en internet. Dus snelheid maakt niks uit. Ik zou hem ook graag zonder besturingssysteem willen, want dat zou toch het geheel goedkoper moeten maken? Maar zonder besturingssysteem kan ik niet vinden, behalve bij de eerste link, maar dan is hij bij Dell weer goedkoper met besturingssysteem.

Bij winkels in de buurt loopt de prijs al gauw op tot ruim boven de 500 euro.

Nou je kan bij grote pc winkels kijken zoals alternate azerty paradigit zulke dingen.
Hier een bijvoorbeeld van alternate http://www.alternate.nl/html/product/details.html?articleId=-1070477&showTechData=true
Dus als ik jou was zou ik gewoon bij zulke zaken kijken veel geluk:)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan