Laptop kopen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Meel
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Meel

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2004
Hallo,

Nadat mijn oude pc én laptop er voor de zoveelste keer mee zijn opgehouden heb ik besloten een nieuwe laptop aan te schaffen.

Ik vind dit vrij moeilijk aangezien er zoveel is. Deze week heb ik op de consumentenbond even een testje bekeken waarin de Asus N20 zeer goed uit kwam. Alsnog sta ik open voor nieuwe tips.

Mijn budget is rond de 1000 euro

Ik gebruik mijn laptop veelal voor tekstverwerken, internet, veel opgeslagen muziekbestanden en af en toe gamen. Wat dan weer zware games zijn heb ik niet écht weet van.

Ik wil graag 320 gb aan geheugen, een goede videokaart en hij moet gewoon lekker lopen.
Schermgrootte is niet écht belangrijk maar ik ken mezelf en vind een beetje groot toch wel fijn. 18 inch is te groot want ik wil hem ook mee kunnen nemen.

Bedankt alvast voor reacties en gedachtes!

Groeten,

Merel.

Er voldoen ongeveer 278 laptops aan je huidige geformuleerde eisen.
Tip: maak het ons makkelijk en doe nog even wat research. Zo kun je met de volgende zoekopdracht op Google héél gemakkelijk vinden wat het door jou te spelen spel van je systeem vraagt:

systeemseisen 'naam spel'

Als je je zwaarste spel hebt gelokaliseerd, vertel het dan en binnen korte tijd kan ik je wel een paar laptopjes adviseren. Met 320 GB geheugen bedoel je denk ik de opslagcapaciteit van de hdd?

Lekker lopen zoals je schrijft, hangt af van wat je met het ding gaat doen. Zie vooral de eerste alinea van dit bericht. De games worden de bottleneck v.w.b. welke laptop voor jou geschikt is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan