Laptop kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ChristiaanE91

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2011
Hallo allemaal,

Mijn laptop is kapot* en nu wil ik graag een nieuwe. Ik gebruik de laptop voor mijn studie maar ook om op te gamen. Nu heb ik zelf al even gezocht en kwam ik uit op deze van Asus en deze van BTO. Het maximum wat ik uit wil geven is 800 euro. Ik wil graag een laptop die een tijdje mee kan gaan. Scherm grote 15,6 of 17 inch, lichte voorkeur naar 17. Nu is mijn vraag of er nog betere laptops zijn voor die prijs of dat ik een goedkopere laptop kan kopen met ongeveer dezelfde specificaties.

Alvast bedankt.

*De oude laptop was een Acer Aspire 7520G, video chip zat los. Heb de laptop verkocht.

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de snelle reactie.
Heb nog niet echt naar de goedkoopste prijs gezocht.
Wat is precies het verschil tussen de I5 en I7?

Btw geen software nodig.

Laatst bewerkt:
Medion laptop, met I5 en GeForce GTX 460M (veel beter dan gt555)
of deze, net iets duurder maar dan wel met SSD en full HD scherm.

Laatst bewerkt:
Bedankt.
De eerste is inderdaad een optie maar de 2de is te duur.
Zelf had ik deze nog gevonden.

Laatst bewerkt:
Ik denk dat het deels afhangt van de scherm resolutie. Ik ga altijd uit van full-HD als benchmark. met lage resoluties past er inderdaad net een 460 in met het huidige budget. Daar de laptop ook bedoeld is voor studie heeft "iets zwakker grafisch maar grote resolutie" mijn persoonlijke voorkeur boven "super grafisch met lage resolutie". Uiteraard als je vaak werkt met een vast scherm kan dat anders uitpakken.

Heb zelf een super-laptop van mijn werk, maar stand-alone past er in de hoogte niet eens een half A4-tje op het scherm. Had ik liever een langzamere laptop gehad met wat meer kijkhoogte

Dingen voor mijn studie wil ik gewoon via de laptop doen, maar gamen wilde ik dan via mijn full hd 37 inch tv doen.

Door omstandigheden heb ik mijn budget moeten verlagen naar 700 euro. Zouden jullie opnieuw een aanbeveling kunnen doen?

Alvast bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan