Laptop kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Karlijn

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2002
Hallo,
Ik zit te dubben tussen 2 laptops nml:
AMD Fusion APU A4 3300M 1,9 GHZ, Geheugen 8GB DDR3 SODIMM, 750 GB harde schijf, Accu 6 cells, grafische kaart AMD Radeon HD6650M 1GB (deze is 44,- duurder dan:)
Intel Core I3 2330M 2,2GHZ, Geheugen 4 GB DDR3, 500 GB harde schijf, Accu 4 cells, grafische kaart AMD Radeon HD6470 1GB

Ik ben een leek hierin maar mij lijkt die bovenste voor 44 euro duurder wel waard of niet? :d
Groetjes,
Karlijn

Dat is een beetje afhankelijk van wat de doelstelling is. De AMD is grafisch een stuk sneller, De i3 is qua berekeningen weer wat sneller.

Als je absoluut niets doet wat de grafische kracht nodig heeft van de AMD, ben je beter af met de i3. Als je af en toe eens een spelletje speelt is de amd absoluut sneller daarvoor.

Wampier bedankt voor je antwoord. Spelletjes zal ik er niet veel mee doen. Gewoon op internet surfen, fotoboek maken, emails checken, MSN en af en toe een filmpje maken met foto's. Dus kan ik het beste gaan voor de I3 processor?
Gr,
Karlijn:o

Gezien de extra kosten voor de AMD, ja. Ze ontlopen elkaar niet heel veel qua processorkracht, maar als je de voordelen van de AMD niet gaat gebruiken zou ik er ook niet de extra 44 voor uitgeven.

de amd heeft wel ook meer schuifruimte, meer geheugen en een iets betere batterrij dus je moet wel alles meewegen

Laatst bewerkt:
Wampier,
Bedankt voor de info. Ik ga voor de I3 processor.
Mvg,
Karlijn:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan