Laptop kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Prehanh

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 aug 2012
Ik ben op zoek naar een laptop die ik goed kan gebruiken voor mijn studie.

Mijn ouders zijn bereid om een budget vrij te stellen van 500 euro. Maar als de laptop wat duurder is en heel goed klinkt leg ik misschien nog 100 of 200 euro bij.

De voorwaarden voor de laptop zijn:
-veel opslagruimte
-stil
-lange accu duur
-vermogen om photoshop of andere teken dingen te gebruiken

De mogelijkheid om zwaarder spellen te spelen is voor mij echt niet van belang, het liefst heb ik dat de laptop zo weinig mogelijk spellen aan kan, maar zolang hij photoshop aan kan is alles prima.

Als je een goede laptop kan vinden die ook nog eens een touchscreen heeft(een fatsoenlijke) en geschikt is voor het maken van aantekeningen zou dat ideaal zijn:D

Alvast bedankt:D

Laatst bewerkt:
Hoi,

Volgens mij gaat dat niet lukken een notebook met touchscreen voor dat geld misschien is deze een optie of deze

Ik had al zo'n vermoeden dat het niet kon:p maar ik kon het proberen.
ze zien er allebei goed uit, maar wat zijn de verschillen? de enige dingen die me opvallen is dat de asus zwaarder is maar een 4-1 cardreader en 6-cells batterij heeft, wat houd dat in?

ik vond na wat ronddwalen deze en ik vond hem er wel redelijk uitzien... En wat ik las beviel mij ook, maar met mijn kennis van computers koop ik waarschijnlijk een auto zonder motor:p Is deze misschien ook goed?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan