Laptop kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

internett

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2012
Ik ga dit jaar sterrenkunde studeren en ik wil hiervoor dus een laptop aanschaffen.

Ik heb alleen geen idee hoe ik het meeste waar voor mijn geld kan krijgen. Ik heb een budget van ongeveer 1300 euro.

Suggesties?

Hoi,

Misschien kan je even aangeven welke programma's je gaat of wilt draaien en/of je ook gaat gamen want nu hebben we daar even geen kijk op.

@vanschagen dat vind ik toch wel wat andere onderwerpen 2 wil gaming de ander wil een desktop en ze hebben een ander budget
Maar idd wat voor progammas zou je op de laptop willen draaien?

Hoi ,

De eisen van genoemde game vallen wel mee dus daar hoef je niet echt druk om te maken maar het is jammer dat de universiteit geen lijdraad geeft qua eisen. misschien is dit een optie speelt genoemde game goed en is niet zo duur.maar misschien toch even achter eisen van universiteit komen

Laatst bewerkt:
misschien kun je ook een macbook kopen en daar ook windows op installeren, want macbooks werken meestal redelijk lang op hun accu en ze zijn redelijk krachtig.

misschien kun je ook een macbook kopen en daar ook windows op installeren, want macbooks werken meestal redelijk lang op hun accu en ze zijn redelijk krachtig.

Voor zijn eisen zou ik geen mcbook nemen, windows daar op zetten is onodig,

Als je een macbook wilt nemen, neem dan op zn minst de pro Maar die is wel1.245 euro

Hoi,

Dat zal ook afhankelijk zijn van wat je ermee doet, met gamen niet echt lang als er een adapter van 180 watt wordt geleverd;)
Een ssd is het zelfde als een flash kaartje er zitten geen bewegende delen meer in/op zie hier.

Laatst bewerkt:
Hmm.. hoelang is niet echt lang? :/

Er staan geen aanpassingsopties bij voor de adapter en accu. >.<

Of je kan na alternate gaan , maar ik weet niet of alternate laptops voor je maakt ? Weten jullie of alternate laptops samenstelt?

Hoi,

Als je voor een sterke laptop gaat dan kan je een alienware nemen van ong. 700 eur.
Als je voor een netbook gaat (niet zo erg soepel voor grote bestanden) neem dan een packard bell van 475 eur.
Als je voor de widescreen laptops gaat, kan je evt kiezen voor een asus of een samsung laptop van 675 eur en meer.

Groetjes,
Longem

alienware maakt geen laptops van 700 euro, de goedkoopste is de m14x vanaf 1149 euro.

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan