Laptop kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Professor

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2008
Hallo helpers,
Ik ben van plan een laptop te kopen, maar er is zo ongelooflijk veel op de markt, ik zie door de bomen het bos niet meer.
Ik heb een beetje gelezen en gezocht, maar kom er niet 1,2,3 uit.
Dit is wat ik bedacht heb:
Minimaal een I7 processor
Beeld van 17 Inch.
Het liefst SSD en harde schijf
Minimaal 4-6 gb
Goede audio en video
Prijs tot ongeveer 1000 euro
Gebruik o.a. films/muziek/internet/
Geen Acer of PB.
Liever geen win 8 (niet echt relevant)
Alvast bedankt voor je reactie

Tsja veel laptops hebben op dit moment standaard nog geen ssd, vooral grote 17 inch laptops nog niet, maar bij bijna elke laptop kan je de hdd makkelijk vervangen door een ssd.

*Edit Ik heb net wat gevonden, hij heeft maar een 14 inch scherm en is een ultrabook, maar heeft wel een 256GB ssd en een hd7570M videochip.

Laatst bewerkt:
Goedemorgen,

Deze heeft 2 hd's zou je er zelf zoals eerder gemeld een ssd in kunnen plaatsen en voldoet voor de rest aan je eisen

hij heeft maar een 14 inch scherm en is een ultrabook, maar heeft wel een 256GB ssd en een hd7570M videochip.
Ik heb echt een 17 inch scherm nodig want we zien niet goed, maar verder is het een mooi ding,
Bedankt voor je reactie!

Modag

Goedemorgen,

Deze heeft 2 hd's zou je er zelf zoals eerder gemeld een ssd in kunnen plaatsen en voldoet voor de rest aan je eisen

Inderdaad een mooi apparaat, ik neem 'm zeker mee in mijn zoektocht
Ook jij bedankt voor je reactie

Wat is jullie mening over Dell??

Laatst bewerkt:
HP Pavilon DV7 ... in mijn bezit en ben meer dan tevreden. Ik ben echt een ambasadeur geworden voor dat merk, komt door de goede prijs kwaliteit verhouding en ik ben helemaal weg van het design.

Sowieso altijd HP gekocht en nog nooit problemen mee gehad. Stand alone PC was top, en de beide laptops nog nooit welke reparatie dan ook op hoeven doen (m.u.v. een aantal upgrades).

Packard Bell en Acer heb ik al meerdere slechte verhalen over gehoord...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan