Laptop kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

glasman

Gebruiker
Lid geworden
4 mei 2007
Goede avond,

ik ben nu een tijdje op zoek naar een laptop. Nou twijfel ik tussen 3 verschillende laptops alleen weet ik niet of deze goed zijn. En wat het verschil nu precies is, afgezien van de prijs. Mocht iemand een betere en goedkopere laptop weten. Dan hoor ik dat graag.

Hieronder de 3 laptops: welke van de drie is de beste.als je.kijkt naar prijs en kwaliteit.

1 asus vivobook x202e-ct009h.

2 asus vivobook x202e ct035h.

3 Aspire V5-171-323b4G50ass.

Mijn eissen zijn:

zo goedkoop mogelijk max 550 euro
intel proccecor minimaal i3
Kunnen internetten en met office werken.
Beelscherm touchscreen hoeft niet perse is wel mooi meegenomen.
11,6 tot 15,6.inch.

gamen: totaal niet belangrijk

Laat maar weten wat jullie hiervan vinden.

"Mijn eissen zijn:

zo goedkoop mogelijk max 550 euro
intel proccecor minimaal i3
Kunnen internetten en met office werken.
Beelscherm touchscreen hoeft niet perse is wel mooi meegenomen.
11,6 tot 15,6.inch."

Meen je dat nou serieus? Je nieuwe schootrekenaar moet kunnen Internetten en met "office" (waarschijnlijk een verwijzing naar Microsoft Office?) kunnen werken, en je hebt een Intel Core i3 als minimale eis... Zelfs een Intel Pentium-verwerker met een kloksnelheid van 233 MHz kan Microsoft Office nog aan. Contact maken met het Internet kan ook prima met een Intel Pentium-verwerker met een kloksnelheid van 233 MHz, dus waarom neem je dat niet als eis?

http://support.microsoft.com/kb/822129

Ja, je kunt natuurlijk een schootrekenaar met een snellere verwerker aanschaffen, maar voor het Internetten en Microsoft Office heb je dat niet echt nodig. Een Intel Core i3 kost alleen maar meer geld. Waarom wil jij extra geld verspillen aan een Intel Core i3 als een Intel Pentium-verwerker met een kloksnelheid van 233 MHz volstaat?

Het spelen van rekenaarspelletjes vereist veel rekenkracht, maar aangezien dit totaal niet belangrijk is voor jou, begrijp ik niet waarom je een Intel Core i3 als minimale eis hebt.

@glasman negeer Sombrero a.u.b

@sombrero een rekenaar (oftewel de Processor/CPU) is helemaal niet eisend bij het spelen van games dat is de videokaart
verder is een Pentium die op 233mhz draait SUPER traag en zal deze windows 7/8 niet eens draaien

ontopic:
de acer aspire zou ik links laten liggen
acer levert slechte klanten service en aftersales en ze gaan sneller kapot dan Asus laptops (kwantiteit boven kwaliteit)

het grootste verschil tussen de asus-vivobook-x202e-ct009h en de asus-vivobook-x202e-ct035h is de opslag schijf
vind het persoonlijk geen 70 euro extra waard om 200GB extra opslag te krijgen dus ga voor de goedkopere CT035H is een prima laptop en voldoet aan je eisen
je kunt dan voor 70 euro een 2.5 inch HDD plaatsen van 1TB groot dat is dus 2 x zo groot dan wat de ct009h heeft

als je perse touchscreen wilt kun je beter voor een tablet gaan met windows RT of iets dergelijks

Laatst bewerkt:
@sombrero.
De topic starter geeft aan wat hij wil.
Niet wat jij er van denkt wat het moet zijn.
Daarbij zijn je antwoorden niet te lezen voor een normale Nederlander.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan