Laptop kraakt/tikt

Status
Niet open voor verdere reacties.

janne163

Gebruiker
Lid geworden
24 apr 2011
Hallo,

Ik heb een ASUS K52JT
Intel Core i5 2,66 GHz
AMD Radeon HD 6370M
4GB intern geheugen
500 GB Harde Schijf

Deze laptop heb ik een keer opgestuurd omdat de HDD gecrashed was en die heb ik een paar weken later teruggekregen (ongeveer 1 jaar geleden).
Maar al vanaf dat moment maakt mijn HDD of ventilator kraak/tik geluiden maar anders dan toen mijn HDD kapot was. Het is net als een oude computer zegmaar maar dan wat zachter. Alleen vanaf afgelopen vrijdag is het geluid wel erger geworden.
Moet de ventilator gewoon laten schoonmaken of is er meer aan de hand?

Laatst bewerkt:
Goedemorgen,

Als ik zo lees was de tik aanwezig toen hij van reparatie terug kwam eigenlijk had je toen even actie moeten ondernemen;) het zou zo te lezen stof kunnen zijn dus deze misschien even voorzichtig doorblazen met een busje lucht

Ja ik had inderdaad beter metteen terug kunnen gaan. Maar het geluid is afgelopen vrijdag erger geworden dus ik denk dat er misschien een stofje in is gekomen ofzo :p Maar ik heb nog een paar maanden garantie dus ik kan sowieso nog teruggaan.

Hoi ,

Eerst even zien schoon te maken en als het nog aanwezig is dan nog gebruik maken van de garantie nu kan het nog.

Kan ik hem zelf schoonmaken of moet ik even naar een winkel gaan daarvoor?

Hoi,

Misschien is dat wel handiger(verstandiger) want anders zeggen ze misschien dat er verkeerd schoongemaakt is.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan