LapTop krijgt geen LAN-verbinding meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

franky1234

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2003
Goedendag,

Ik heb drie (3) computers (2 x Laptop, 1 x Desktop) in huis. Werken op een router. Een van de laptops heeft NU problemen om in verbinding met het LAN-netwerk te komen. LynkSys. Ik ben niet PC-handig, maar er lijkt m.i. iets anders aan de hand te zijn. Ik probeer de verbinding te herstellen etc., doch het probleem blijft. Wie kan mij adviseren c.q. informeren? Veel dank.

staat draadl. netwerk aan?

Bedankt voor reactie.
Of het draadloze netwerk aan staat?
Ik schrok: ineens ging me een lichtje branden, maar ik zie de knop wel (F8), maar
check ik het of hoe zet ik hem aan?

Frank:rolleyes:

zie hieronder draadl. netwerk aan

:rolleyes:maar hoe check ik het of hoe zet ik hem aan?

Als je hem met de F8 toets in en uit kunt schakelen, dan doe je dit door de Fn toets in combinatie met de F8 toets in te drukken.

Meestal zie je dan in het beeldscherm staan of hij dan aan of uit staat.

Veel laptops hebben ook een knopje of schuifje aan de voorkant om draadloos aan en uit te schakelen.

kan je je probleem iets specifieker omschrijven? krijg je foutmelding(en) zodra je laptop een verbinding probeert te maken met je router?
je hebt het over lan, betekent dat je bedraad een verbinding hebt met je router of gaat het om draadloos?

toch heen verbinding

Hoi,

Vreemd met de toest Fn en F8 kwam gisteren de verbinding alsnog
tot stand. Vandaag echter doet zich het probleem weer voor. En nu
helpen de eerder en hierboven genoemde knoppen niet meer.
Specifiek: het gaat om een draadloze laptop die in verbinding zou moeten
staan met de router. Vreemd: een tweede laptop heeft die problemen
niet!

Franky

staat er rechtsonder in je taakbalk een icoontje van (2 kleine monitoortjes) draadloze verbindingen? zo ja, als je daar dubbel op klikt, zie je dan in de lijst die verschijnt je eigen router staan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan