Laptop laad voor niks ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pedroo

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 sep 2009
Berichten
3
al opgelost, memory card van camera was in mijn laptop maar niet goed ingestoken dus zat die t te lezen voor niks.
omg:eek:




sinds gister (uit het niks) heeft myn toshiba laptop kuurtjes,
naast de muis heb je een lader als die aan springt ( meestal als je iets laad )
nu als ik nix doe knippert die staat s aan en uit..waardoor mijn laptop traag is en youtube filmpjes ( het beeld vooral ) en ook andere filmpjes flash etc. hangt en hapert!
ik heb mijn laptop overniewu geinstaleerd via de toshiba cd al vaker gedaan! alles is clean weg en opgeruimd

maar niet dat stomme ladertje naast mijn muis! heel vaag & irritant

kunnen jullie mij aub helpen?? :shocked:
 
Laatst bewerkt:
heb je al eens bij taakbeheer(ctrl-alt-del) gekeken welk proces het meeste geheugen of cpu in beslag neemt?
 
heb je al eens bij taakbeheer(ctrl-alt-del) gekeken welk proces het meeste geheugen of cpu in beslag neemt?

jup! gewoone normale taken. ookal alles afgesloten etc. kijken of het daar aan lag nee.
alleen als ik explorer afsluit is het weg. maardan doe ik start>uitvoeren>explorer.exe ja dan heb k het weer sondeju!
 
heb je al eens bij taakbeheer(ctrl-alt-del) gekeken welk proces het meeste geheugen of cpu in beslag neemt?

al opgelost, memory card van camera was in mijn laptop maar niet goed ingestoken dus zat die t te lezen voor niks.
omg:eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan