Laptop langzaam

Status
Niet open voor verdere reacties.

looff

Gebruiker
Lid geworden
24 mei 2010
Hallo,

Sinds een tijdje is mijn laptop erg langzaam met het afspelen van een youtube-filmpje of bij het spelen van een spelletje op een internetsite. Het beeld hapert de hele tijd..
Het gaat om een Acer Aspire 7520. 1,7 GHz, 2x 256 kb L2 cache. Up to 752 mb nvidia, GeForce, 7000M TurboCache, 2GB DDR2. Die getalletjes zeggen mij persoonlijk niks, hopelijk kunnen jullie hier wel wat mee.
Verder staat er op mijn laptop geen computerspel of iets anders groots geinstalleerd. Ik heb internet van Ziggo, waar mijn laptop gebruik van maakt samen met een andere laptop.
Even voor de duidelijkheid: de laptop hapert bij het afspelen van filmpjes en bij het spelen van spelletjes op het internet. Surfen gaat wel gewoon snel.

Alvast bedankt,

Johan.

doe eens je cookies, buffers cache etc verwijderen.
"ctrl + shift + delete"
bij de meeste browsers

Ik verwijder regelmatig cookies, tijdelijke internetbestanden etc. Hier kan het dus niet aan liggen. Heeft het niks te maken met virtueel geheugen?

ik vermoed dat het aan je werkgeheugen ligt dit is slechts 2gb. Windows 7 slurpt al een groot deel op, dat nog een spel erbij zal die waarschijnlijk niet goed trekken.

ik vermoed dat het aan je werkgeheugen ligt dit is slechts 2gb. Windows 7 slurpt al een groot deel op, dat nog een spel erbij zal die waarschijnlijk niet goed trekken.

zover ik weet heeft de 7520 windows vista...

@looff
Zijn je DirectX en flash up to date?

zover ik weet heeft de 7520 windows vista...

@looff
Zijn je DirectX en flash up to date?

vista slurpt meer geheugen op dan 7

Ccleaner gebruiken alles laten checken

ook testen hoe heet je laptop word

meschien heb je teveel programmas die aan staan

Waar kan ik checken of mijn directx en flash up-to-date zijn?
Als ik alleen een internetbrowser open, speelt de laptop een youtube-filmpje ook niet goed af. Het ligt er dus niet aan dat ik meerdere programma's tegelijk aa nheb staan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan