Laptop laten crashen...?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mieketie

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2006
Berichten
92
Beste Helpmij'ers,
Ik werk op het werk nu al jaren met een laptop die ik heb geërfd van een voorganger. Dit is een ok laptopje maar is echt hopeloos verouderd. Het was al geen cadeau van het begin maar hij heeft echt wel heel wat werk verzet met me. Ik wil nu echter een nieuwe laptop en mijn baas heeft me gezegd dat ik die krijg als deze niet meer werkt. En dat wil dat kleine MSI mormel maar niet doen. Kan iemand me zeggen hoe ik de XP OS, de harddisk, moederbord, CPU,... opzettelijk kan doen crashen zodat ik eindelijk mijn Intel core i7 kan bestellen met minstens 4Gb Ram (droom, droom, droom,...)
Vreemde vraag, I know, maar soms moet het even hard gespeeld worden, niet ? :cool:
Tx
Mieketie
 
er op slaan of kortsluiting veroorzaken !!!let op gevaarlijk!!!
 
...het is nooit een goed idee om een laptop met 2 scharnieren aan 1 uiteinde open te klappen...
 
er op slaan of kortsluiting veroorzaken !!!let op gevaarlijk!!!

Had ik ook al gedacht: een langzame verdrinkingsdood of een toevallige val van hogergelegen gebieden of een schroevendraaier er in en wachten op vonken maar dat krijg ik niet over mijn hart. Ik zou het liever softwarematig doen... :eek:
Ik heb veel meegemaakt met dat mormeltje...
 
het valt wel mee hoe erg deze laptop verouderd is (3 december 2008) maar je kunt intel drivers downloaden (je hebt een amd cpu een dat gaat niet werken met intel drivers) http://downloadcenter.intel.com/Sea...Processor&ProdId=2278&LineId=3006&FamilyId=24 en dan selecteren windows xp

Euh, ik wil gewoon een nieuwe laptop van m'n baas. Ik heb die verdiend en ik krijg die ook (als deze is versleten). Deze laptop is hopeloos te traag voor de dingen die ik er mee moet gaan doen (promotie- en bedrijfsfilms controleren op fouten, zware press PDF bestanden openen, controleren en forwarden, enz...) Hiervoor heb ik echt wel een iets sneller ding nodig. Maar toch bedankt voor je hulp.
 
@Mieketie
Dit forum is normaliter bedoeld om mensen met pc-problemen te helpen en niet om advies te geven om een pc te laten crashen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan