Laptop loopt bij alles helemaal vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

DylanO

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2010
Hee allemaal,

mijn laptop (samsung r720) kan gewoon opstarten, maar als je daarna
bijvoorbeeld de verkenner probeert te openen loopt de hele computer
vast en kan je er niks meer mee doen.

Ik kan niet in de bios van de laptop komen omdat het beeldscherm ervan kapot is en die heeft pas verbinding met het tijdelijke beeldscherm als windows opgestart is.

Weet iemand wat ik hier aan kan doen?

@ Vinnie

Dit is wel een hele grove actie. Eerst wachten totdat er mensen zijn die een beetje idee hebben. Er zal vast wel een andere optie zijn, windows er opnieuw op zetten kan altijd nog

Heb je de drivers van je camera en de usb-aansluiting geïnstalleerd?

Hallo

Beide lijken compatibel , ik heb uw laptop niet voor mij liggen , maar :

Er is sprake van l.e.d. backlight , de lokatie van de connector op dit t.f.t. schem , en het belangrijkste... indien je twijfelt , dat je deze mensen kunt contacteren alvorens te kopen...

Van deze site :

Some laptop models uses 2 different type of screens. Older versions uses standard CCFL screen where as newer models are being replaced with the latest LED technology screens. These screens are NOT inter-changable i.e. you cannot replace a standards CCFL with an LED type or vice versa.

Therefore it is highly recommended that you contact us to confirm compatibility before you order.

WARNING!
This part number can come in several configurations. THIS SCREEN is a GLOSSY finish with the connector on the BOTTOM LEFT as you look at the BACK of the panel. Please make sure you are ordering the correct screen. EMAIL us if you are unsure!

Alvorens dit scherm te vervangen : ben je wel zeker dat deze defekt is , en dat het niet slechts de invertor , of de led aansturing is die defekt is (backlight)

Peter

Laatst bewerkt:
Dan zou ik die configuraties is na moeten kijken, tot zover ik weet heb ik nu geen LED backlight,
maar is dit een probleem?

ja ik weet 100% zeker dat ie kapot is wat er zit een barst in het scherm.

ehm het maakt niet of er een apparaat is, zelfs als ik een programma open of het confugratie scherm open loopt heel windows vast en kan ik niks meer.

Hallo

Dan zou ik die configuraties is na moeten kijken, tot zover ik weet heb ik nu geen LED backlight,
maar is dit een probleem?

Ja .

Alvorens iets te bestellen dien je uiteraard 200% zeker te zijn of dit wel compatibel is.

Pinout v/d aansluitconnector , lokatie v/d aansluiting , l.e.d. of c.c.f.l. , om maar snel enkele te controleren punten op te noemen.

Daarom vermelden beide sites ook uitdrukkelijk :

"Therefore it is highly recommended that you contact us to confirm compatibility before you order. "

"EMAIL us if you are unsure! "

Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan