Laptop loopt vast bij installeren programma's

Status
Niet open voor verdere reacties.

dromertje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 dec 2007
Ik plaats deze vraag maar even hier, omdat het gaat over verschillende software...

Mijn laptop (van september 2006) doet vreemde dingen:

- Adobe Photoshop loopt vast als ik het opstart wanneer in verbinding met internet heb (verbinding uitschakelen, opstarten en vervolgens weer aanzetten werkt overigens wel)

- De laptop is ontzettend traag met afsluiten.. Soms doet ie er wel 5 tot 10 minuten over, en soms sluit ie helemaal niet normaal meer af)

- Windows Live Messenger werkt niet fatsoenlijk meer (maar dat probleem heeft bijna iedereen op het moment geloof ik). Ik kan niet meer bellen/videochatten want hij maakt geen verbinding met de andere persoon.

- Het installeren van programma's (updates van MSN/WLM, Windows Media Player) lukt niet meer. Vlak voor het einde loopt de laptop steeds vast.
Skype is wel geinstalleerd, maar ik kon geen account aanmaken (dan liep ie ook vast). De account heb ik nu aangemaakt op de gewone PC, maar aanmelden gaat nog steeds niet (loopt vast).

Weet iemand hoe ik dit zou kunnen oplossen..?

Wat zijn de specificaties van de laptop?

Regelmatig gescant op spyware en virussen? En voer de scans voor de zekerheid eens uit.

Mocht daar niets uitkomen, kijken we weer verder.

Misschien andere Helpmijers met suggesties?

ik zou als ik jou was meer geheugen +1GB in je laptop zetten. Lijkt erop dat je te weinig geheugen hebt. Daarom loopt die vast.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan