Laptop loopt vast bij internet browser opstart!

Status
Niet open voor verdere reacties.

GamesJS

Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2012
Hi,

Mijn Laptop (Acer Aspire 6903G Windows Vista) Loopt vast bij het opstarten van een browser! Ik kan alles doen: Msnen, Virusscanner aan zetten zelfs opgeslagen filmpjes kijken! Maar als ik een webbrowser aan klik (Opera, Google Chrome, Firefox, Internet Exploder 8) loopt die vast! Webbrowser 'reageerd niet' dan word mijn webbrowser wit, Muis gaat laden en ik kan niks meer doen. Jaa! op het uitknopje klikken! In veilige modus met netwerkopdracht doet die het gewoon wel! Ik zit nu op veilige modus!

Wie weet er een oplossing voor het internet opstart probleem in de "normale modus" ?

GRAAG tot hoors! :)

- GamesJS,

welkom op deze forum
scan je pc eens dat er geen virussen op zijn
leeg je temp uit dus windowstoets+r en type er %temp% en verwijder alle bestanden
verwijder wat programma's
is het nog steeds gebruik cleaners

Laatst bewerkt:
Bedankt

Moet ik die Temp allemaal verwijderen in veilige modus of normale modus..? En het vervelende is..! Na een lange tijd scannen en een lange tijd niet meer achter mijn pc te hebben gezeten loopt mijn pc ook vast..! :S

ja allemaal
doe maar in veilige dan loop uw pc niet vast
en gebruik veilige modus met netwerk en download een cleaner
en welk antivirus gebruikt uw ?

Okee!

Ik heb een CC-Cleaner! En ik gebruik Advanced Systemcare 5 voor antivirus heb ik er 2:

- Malwarebytes - Antimalware
- Microsoft Security Essantials

Hoi,
Welkom op Helpmij ;)
Scan eens met Mbam in de veilige modus.
Kijk ook eens bij msconfig>opstarten wat er allemaal mee opstart.
Vink daar eens alles uit (dus ook Advanced Systemcare), behalve de beveilingssoftware (MSE) en controleer of je het probleem nog hebt.

Laatst bewerkt:
Ik heb gescant en heb 2 Adware gevonden! Dus niks ernstigs! Ik ga nu alles uitvinken! kijken of het helpt! Zo niet dan hoor je het! :P

Het heeft gewerkt! THANKS :D kijken of morgen nog steeds het geval is! :)

Nou nog uitvinden welke de veroorzaker was. Je kunt het zo laten als het is of je moet elk item opnieuw aanvinken>herstarten enz. totdat je bij de boosdoener belandt.
Als je het zo laat zoals het is (ik weet niet wat je allemaal uitgevinkt hebt) start je pc wel sneller op! :D
Bij mezelf start alleen maar de beveiligingssoftware, 2 burogadgets en Gmail notifier mee op.

Laatst bewerkt:
Als ik tijd heb doe ik het! Maar mijn pc is lekker snel! Dus misschien laat ik het er zo wel bij! :) Ik heb nu 4 belangrijke opstart progamma's aan staan! Bedankt nogmaals! :)

Graag gedaan en succes verder. :thumb:
(klik even op "zet status opgelost" in de blauwe werkbalk, boven de beginposting v.d. site).

Ik kijk even tot morgen of het opgelost is!! En dan sluit ik hem af :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan