Laptop loopt vast na aansluiting aan LCD scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

maino

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 okt 2011
Berichten
2
Hallo beste mensen,
Ik heb zojuist een HDMI kabel gekocht en mijn Samsung LCD scherm aangesloten aan mijn HP laptop. Beide zijn vrij recent aangeschaft. Eerst gaat het goed en kan ik allerlei dingen doen op mijn laptop, maar na een aantal minuten (de ene keer sneller dan de andere) loopt alles ineens vast. Zowel het scherm van mijn laptop als dat van mijn LCD scherm begint ineens te ruisen. Ik zie helemaal niets meer behalve allerlei kleuren die door mijn beeld heen gaan (ik heb evt een foto van hoe het eruit ziet, maar deze kan ik niet uploaden, maar vraag er gerust naar). Ook komt er alleen maar een herhalend piep geluid uit mijn speakers. Ik hoop echt dat iemand mij kan helpen!
Alvast bedankt,
Martin
 
Het is een beetje tussenin. Ik weet dat bij de action zijn ze 3 euro ofzo. Ik heb hem bij de hema vandaan. Daar betaalde ik 13 euro, nogsteeds weinig, maar het is meer dat ik action bij voorbaat niet vertrouw als het om electronica gaat.

En trouwens nog even een update over het probleem: Alles gaat goed zolang ik niet meer doe dan alleen een beetje op het internet surfen. Zodra ik een nummer wil afspelen of een game opstart ontstaat het probleem!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan