Laptop loopt vast na opstarten programma's

• Onderwerp starter Onderwerp starter Anneo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Anneo

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2014
Hallo,
Ik heb sinds een paar maanden een nieuwe laptop, een hp notebook, laatst heb ik geprobeerd illegaal word te downloaden (ja ik weet het, dat was dom van me) maar nu loopt mijn laptop steeds vast als ik bijvoorbeeld google chrome of een ander programma opstart, de eerste 2 minuten gaat het goed, maar dan loopt hij vast en is het enige wat ik kan doen, hem op de 'harde' manier uitzetten, dus lang de uitknop indrukken, dan kan ik hem wel weer opstarten maar dan is het weer precies hetzelfde, ik heb het oom bij bijvoorbeeld configuratiescherm, toen ik programmas probeerde te verwijderen liep hij ook vast. Weet iemand wat er aan de hand is, of iets wat ik zou kunnen doen om dit probleem te verhelpen? Alvast bedankt.

Hier lijkt erop dat je een virus hebt geïnstalleerd. Heb je een virusscanner draaien? Probeer daar mee te scannen. Anders met Hitman Pro.

als je kan opstarten in veilige mode draai dan een antivirus en scan het ook even na met antispyware en mbam.

@Anneo : welkom bij de Helpmij!

Wellicht is de minst arbeidsintensieve wijze een systeemherstel naar een datum van direct vóór de installatie van de illegale Wordversie, eventueel uit te voeren in de veilige modus.

Daarna (idd.) voor de zekerheid nog even scannen met mbam en je eigen virusscanner.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan