laptop loopt vast onder het gamen

Status
Niet open voor verdere reacties.

poenny

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2007
goedendag!

ik heb een vraag mij laptop loopt regel matig vast onder het gamen hoe kan dit
soms kijk ik wel eens met speedfan want dat had ik op een ander forum gezien maar ik weet niet wat het is helpmij.nl alstubliefd:confused: het scherm bevriest gewoon ik kan aleen maar uit schakelen:(
die core is hoog he ik weet niet wat het is maar..ja

help.nl.bmp
help.nl2.bmp

Laatst bewerkt:
Voor een laptop is je cpu temperatuur inderdaad hoog, deze temperatuur haal ik zelfs zelden met mijn desktop als ik aan het gamen ben. Een laptop is eigenlijk ook niet echt geschikt voor langdurig zwaar te gamen.

ow ik heb hem nu 3 jaar ofzo en ik heb er altijd mee gegamet niks aan de hand maarja ik snap er niks van

3 jaar is lang, kan goed zijn dat je laptop vol stof zit vanbinnen, dat kan ook een verklaring zijn voor de hoge temperaturen en vastlopende applicaties. Openmaken en voorzichtig proper maken. De garantie is toch al verlopen veronderstel ik? dan is het zeker geen probleem om hem open te maken (bij de meeste computers vervalt de garantie dan, heb er al gezien waar een sticker hangt die je wel moet scheuren om de pc open te krijgen, zo zien ze dus dat je er aan geprutst hebt)

jah oke ik heb hem al een keer los gehad en toen heb ik de koeler los gehad en die zat vol stof maar ik weet niet wat ik anders moet los maken vertel me is wat alsjebliefd:)

ow

niet bij mij dus:P

maar wat betenkent nou die core (zie afbeelding!):confused: want er staat bij mij soms een een vlam 52 graden:o

Laatst bewerkt door een moderator:
De core = cpu (processor) en de temperatuur is echt te hoog voor een laptop. Misschien terug koelpasta smeren tussen je cpu en koelblok.

ik heb hem wel eens los gehad en toen was hij niet sppr warm ofzo maar waar moet die koel pasta op smeren dan :confused:

en eigelijk bedankt nog:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan