Laptop loopt vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

daandiebanaan

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2007
Beste mensen,

Mijn laptop (acer Extensa 5235) loopt sinds een halfjaar regelmatig vast of is heel erg traag.
Dit wil zeggen dat ik soms heb dat mijn laptop na 10 minuten niet meer reageert op dingen die ik wil doen. Muis doet het niet meer maar ook de windowsknop (bijvoorbeeld) reageert hij ook niet op. Moet hem dan handmatig opnieuw opstarten.
Andere momenten is hij uit het niets heel traag, dan maak ik ben ik bezig met word en dan lukt het me niet eens om een bestand te openen of iets te tikken.

Oververhitting kan ik me niet voorstellen, maar ben benieuwd naar tips of iemand die het antwoord weet.

Wanneer er meer informatie nodig is zal ik ervoor zorgen dat die er komt!

Groetjes :)

Danielle

virus

Het kan misschien wel een virus zijn.

Download een goede virus scanner en doe een volledige scan.

het kan best oververhitting zijn hoor, even de stofzuiger onder de ventilatie gaten houden. da kan het stof er uit. de processor is niet top maar het mag geen probleem zijn. dus als het stofzuigen geen effect heeft. misschien even herinstalleren.

De meeste computer's worden na 1 of 2 jaar erg langzaam, dan help opnieuw installeren meestal wel.

inderdaad maar er kan ook een beetje stof inzitten en dan kan hij iet zijn warmte kwijt. als je dan al word opent dan raakt je cpu oververhit

Hebben er windows 7 op gezet en geen problemen meer gehad.. Het is dus niet helemaal opgelost maar ook wel weer wel :)

Nog bedankt voor het meedenken!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan