Laptop loopt warm?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maxi

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2007
Berichten
50
Ik heb een Sony Vaio VGN-BX195VP. Vanaf begin af aan vond ik dat mijn laptop snel veel lawaai maakt (ventilatie). op begin stoorde het me maar het went wel. maar nu loopt mijn laptop ook nog eens heel warm, egenlijk HEET, ik denk wel +50C. ik kan hem niet meer op mijn schoot laten staan na 30min zonder er iets onder te steken.

ik hoor mijn ventilatie nog maar blaast eigelijk weing uit. misschien is het stof ik weet het niet. maar als het door stof is, hoe maak je hem schoon?
 
Je zou hem een beetje schoon kunnen maken door de stofzuiger op het roostertje te zetten. Maar als hij zelfs een beetje lucht blaast dan betekent het dat hij de verkeerde kant op draait!

meer weet ik niet


Mvg. Remy
 
Hoi,

Ik denk dat je er gewoon genoegen mee moet hebben, je kunt de laptop aan de achterkant wel openschoeven meestal, en dan met wat geperst lucht het stof uit de fans blazen!

Maar ik denk dat je gewoon te kleine of te weinig fans in laptop hebt, waardoor het systeem te warm wordt! Dit is het vervelend, maar ik denk weinig aan te doen. In een laptop bouw je ook niet zomaar een fannetje in! Er zijn wel warmte geleiders te koop geloof ik voor laptops! Kijk anders eens bij alternate/gistron of salland automatisering. Deze groothandels hebben meestal wel dit soort dingen!

Succes...
 
Hoi,
Heb je dit ook als je de laptop gewoon op tafel zet? Ik had ook zo een probleempje met een 2e hands laptopje dat zeer warm werd tot ik ontdekte dat er 2 voetjes aan de onderkant van de laptop waren die voor de verluchting zorgen. Is maar een idee hoor.
 
Hoi,
Heb je dit ook als je de laptop gewoon op tafel zet? Ik had ook zo een probleempje met een 2e hands laptopje dat zeer warm werd tot ik ontdekte dat er 2 voetjes aan de onderkant van de laptop waren die voor de verluchting zorgen. Is maar een idee hoor.

zou kunnen, het is wel zo dat hij het eerst niet had, toch niet in deze maten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan