Laptop maar welke

Status
Niet open voor verdere reacties.

ladykoko

Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2008
Hallo, Ik zelf heb al een hele goede desktop maar wil een notebook voor in de huiskamer en eventueel als ik wel eens sporadisch onderweg ben. Mijn budget is 400 a 500 en ik vind 13,3 inch wel genoeg. Ik had een asus gezien maar kan ook niet zien of daar een apparte num lock op zit nl deze Asus 13,3" U31F - P6200/4GB/500GB en vind hem nog wat te duur. Ik zal er op gaan internetten typen in word. Spellen hoeft niet filmpjes eventueel van you you tube wel. Ik denk dat 10,1 inch te weinig is. Ik wil wel fijne toetsen hebben om blind (en vlug ) te typen dus fijne toetsen. Wie heeft wat ideeen voor mij.

Bedankt alvast

laptop kopen

Hij komt alleen volgens mij niet zo goed uit de testen??

Ik wil wel een snel apparaat en zo,n 3 a 4 uur accuduur. er zal ook een office op moeten. Ik heb nog nooit van msi gehoord eerlijk gezegd.

Laatst bewerkt door een moderator:
laptop kopen

Ja maar zou handig zijn als er mensen met ervaringen zijn . Er staan er zoveel....

Laptop asus

Inmiddels heb ik iets meer uitgegeven en de asus U31F gekcoht. Zit enorm veel geheugen op en batterij gaat lang mee. Het toetsenbord typt fijn voor een blindtypster als ik. Geweldig beeld en zoals ik al zei is 13,3 inch genoeg voor mij. Een dvd speler is ook niet nodig via usb stick kan ik dvix filmpjes kijken. Software kun je gewoon via usb er op zetten. Ookal zeggen ze in de winkel dat dit niet kan. Maar zij willen dat je er weer nieuwe software opzet niet dus.
De Laptop draagt lekker licht. Ik heb er een draadloze muis bij gekocht van microsoft en een tas.

Het is echt een aanrader deze laptop!

Fijn, dat je zo reageert.
Echt Ladylike. :thumb:

Laptop Asus

Wat bedoel je ermee??

Dat het wordt gewaardeerd, dat je de ervaringen met anderen deelt. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan