Laptop max 400 - 450 €

Status
Niet open voor verdere reacties.

robert N

Gebruiker
Lid geworden
25 apr 2002
Laptop/Chromebook - liefst zo goedkoop nodig. Wil surfen op het www + Skype + mijn emails kunnen binnenhalen. Af en toe wat foto's bekijken of erop zetten. En maximaal.15 Inch. scherm grote.

Kwam o.a. - HP notebook 15-G092ND - Bij It"s in de online folder tegen. Ding hadden ze alleen niet op voorraad.
prijs 299 € Is dat wat?

HP 14 inch - Chromebook 329,-- ben ik ook her en der tegengekomen. Veel positieve reacties !

Mij zegt het niet zo veel allemaal. Max. 400 - 450 € maar als goedkoper kan, zoals voorbeeld hierboven! Vindt ik het prima!

Mvg. de computer leek

Belangrijkste verschillen in die prijsklasse is geheugen, opslag, snelheid en schermresolutie.

Als je het geen van allen belangrijk vind is de goedkoopste in principe voldoende ;) Geef anders nog andere wensen/achtergrond.

PS: schermresolutie is niet hetzelfde als schermgrootte. grootte is 15", resolutie is aantal beeldpunten: 1366x900, 1920x1080 etc.

Lijkt mij dat ik voor gewoon wat internetten - email - skype - FB etc. geen hele dure snelle pc nodig heb...

Merk - types etc zeggen mij niets. Water loopt altijd in mijn mond als ik de folders van de pc winkels zie....

Vandaar dat it's computer (HP notebook 15-G092ND - 299€) mij wel wat lijkt...

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan