GoeiedIk zat dus aan het surfen op mn laptop wanneer hij plots uitvalt.
Wanneer ik hem terug wil opstarten heeft hij mee dat de vorige keer de computer niet correct werd afgesloten.
Hij stelt mij voor volgende keuzes
Veilige modus
opstarten met opdrachtprompt
opstarten met netwerkmogelijkheden
laatste configuratie (toen pc nog juist werkte)
en als laatste opnieuw windows normaal starten.
Ik heb al geprobeerd Veilige modus,laatste configuratie (toen pc nog juist werkte),opnieuw windows normaal starten: maar geen van beiden werken. Want plotseling lrijg ik een blauw scherm te zien die in een flits weer weg gaat, het enige wat ik kan lezen is dat er een fout is opgetreden en dat pc direct wordt afgesloten. Pc start dan vanzelf opnieuw op en doet weer heel dezelfde procedure.
Kan iemand mij helpen?
Mvg Forche
Wanneer ik hem terug wil opstarten heeft hij mee dat de vorige keer de computer niet correct werd afgesloten.
Hij stelt mij voor volgende keuzes
Veilige modus
opstarten met opdrachtprompt
opstarten met netwerkmogelijkheden
laatste configuratie (toen pc nog juist werkte)
en als laatste opnieuw windows normaal starten.
Ik heb al geprobeerd Veilige modus,laatste configuratie (toen pc nog juist werkte),opnieuw windows normaal starten: maar geen van beiden werken. Want plotseling lrijg ik een blauw scherm te zien die in een flits weer weg gaat, het enige wat ik kan lezen is dat er een fout is opgetreden en dat pc direct wordt afgesloten. Pc start dan vanzelf opnieuw op en doet weer heel dezelfde procedure.
Kan iemand mij helpen?
Mvg Forche