laptop Medion MD95500 wireless activatie toets

Status
Niet open voor verdere reacties.

frankdubbe

Gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2008
Ik heb een oude laptop Medion MD95500
MSN 30003501 met dit nummer vond ik de drivers

Alle drivers zijn netjes geinstalleert

Alleen de INTER R Pro wireless vind geen draadloze netwerken ???

Moet ik hiervoor mss een bepaalde toets opde laptop activeren ????
vele dank

Laatst bewerkt:
Meestal moet je "wireless" met een "knopje" of een combinatie van de Fn toets en een F (functie) toets even aanzetten (staat op veel laptops bij het opstarten default op "uit" om de accu te sparen)
Kan helaas geen manual vinden van het ding.... (sites die het aanboden zijn (vanavond in ieder geval) "down")

Gefunden! Op de Duitse site van Medion stond nog een stoffig handboekje: Fn + F2 indrukken... dan moet er ook ergens een LEDje gaan branden......

Laatst bewerkt:
Meestal moet je "wireless" met een "knopje" of een combinatie van de Fn toets en een F (functie) toets even aanzetten (staat op veel laptops bij het opstarten default op "uit" om de accu te sparen)
Kan helaas geen manual vinden van het ding.... (sites die het aanboden zijn (vanavond in ieder geval) "down")

Gefunden! Op de Duitse site van Medion stond nog een stoffig handboekje: Fn + F2 indrukken... dan moet er ook ergens een LEDje gaan branden......
Hallo
ik heb nu bij deze ook gevonden hoe je sound uit /aan doet
alle schuifregelaars staan open en ik heb een zeer zwak audio signaal
ik denk dat er nog een toets is om stil en luid te regelen kan u me helpen
vele dank

ik wil u iets vragen als het kan

ik heb een decoder MD95500, ik had deze van mijn vriend gekocht , hij heeft zijn informatie boek van medion verloren en mijn cds
ik zet met een probleem , ik heb gezien alles staat in het duits , kan je dit niet vinden in nederlands ,, de vertalen is wat te moeilijk ,,
het probleem is op de zij kant links steek ik mijn foto kaar er in , ik oor het klikken maar gaat niet open ,,, , ik heb deze zien staan op f en kan ze niet open , hij neemd het niet aan , wat zou het probleem zijn

groetjes

Welkom op Helpmij! :thumb:

Je breekt nu in op iemand anders topic... dat is niet handig omdat de vraag dan eigenlijk aan de aandacht ontsnapt. Bovendien gaat het hier (waarschijnlijk) om een ander apparaat, een decoder... ???
Het beste is dus om even je eigen vraag op het forum te zetten.

De MD95500 van de topicstarter is een laptop, een draagbare PC dus...
Voor dit apparaat heb ik helaas geen Nederlandse handleiding kunnen vinden.

Maar een "decoder" waarin je ook een fotokaart kunt stoppen.... Geen idee welk apparaat dat is! Medion heeft wel (TV) decoders maar die hebben andere typenummers.
Check even het exacte typenummer van het apparaat.

Bedankt voor u antwoord , mijn vraag was verkeerd ,ik heb een laptop md95500 ondertussen ik heb gisteren naar aldi gebeld in brussel , uitleg boekje heb ik per email ontvangen gisteren in Nederlands .
Maar mijn probleem is nog anders , ik heb al mijn cds verloren van deze laptop , enkel een cd dvd application&support -Disc en een cd application&support-CD Voor fabriek instelling , meer heb ik niet
wat ik van antwoord heb ontvangen van medion telf ,om aan iemand te vragen voor een copy van de rest van de cd.
ik heb toevallig op zoek ,, .gezien u een laptop md95500 hebt, of je mij daar mee kunt helpen , ik zou u 4 cds die leeg zijn u opsturen en postzegels
graag u antwoord gr Etienne

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan