Laptop met s-video output:S

Status
Niet open voor verdere reacties.

chrizstyle

Gebruiker
Lid geworden
20 aug 2010
Hallo!

Ik moet voor mijn nieuwe school een laptop hebben die een s-video output heeft. ( voor de school sound en vision )
Dus ik denk: gewoon bij de speceficaties kijken! Maar zelfs de duurste laptops hebben dit niet bij de speceficaties:S Of is s-video out heel wat anders? Of is s-video out, een andere naam voor hdmi?

Hoop dat iemand mij kan helpen:D

s video is een rond gat dat mijn laptop wel heeft namelijk je moet kijken bij wat oudere rond windows xp of eerder.

EDIT

HDMI is weer heel wat anders.

s video is een rond gat dat mijn laptop wel heeft namelijk je moet kijken bij wat oudere rond windows xp of eerder.

EDIT

HDMI is weer heel wat anders.

Okee dankjewel! Maar zijn er nog wel xp/viste laptops met hele hoge eisen, Ik heb namelijk ene hele zware laptop nodig..

Wat is je budget?
Wat is een "hele zware laptop"?
Wat ga je er mee doen?

Mijn butget zit rond de 750 euro
Haha daar bedoel ik mee, dat me school hoge eisen stelt. Waaronder:
Intelcore duo processor
minimaal 2.1 ghz
interne hd: 500 gb
werkgeheugen 4 gb
fireware aansluiting vereist
tv aansluitingen s-video out
minimaal 3 usb poorten

dus best moeilijk om precies zoiets te vinden..

ik ga er mee video bewerken, + audio enz..

Dit is wel een stuk over je budget heen, maar hij voldoet aan je eisen. Hiermee kan je gemakkelijk doen wat je er mee wil doen:

http://www.vandenborre.be/WEB/NL/Ke...S6qaLqtoO.NnjeKsfTutfjPsleqrybPqdPcuPa9k#info

(Bovenstaande link uit een ander topic gestolen :d)

Jep! dat is zeker een beste laptop! Ik lees dat het ook mogelijk is om met VGA een laptop met de tv te verbinden.. Dus als ik het goed begrijp... is VGA de nieuwe s-video ???:o

Bedankt voor de link!

Nou volgens mij is VGA ook al redelijk oud...
Maar hij heeft ook een HDMI output, als je een wat nieuwere tv hebt kun je je laptop zo met je tv verbinden, de kwaliteit van het beeld is ook hoger via HDMI.

EDIT: Ik heb echt geen idee wat S- Video is...

Maar als je s video nodig hebt om je laptop met je tv te verbinden kan dat ook prima met vga of hdmi

Laatst bewerkt:
Nou volgens mij is VGA ook al redelijk oud...
Maar hij heeft ook een HDMI output, als je een wat nieuwere tv hebt kun je je laptop zo met je tv verbinden, de kwaliteit van het beeld is ook hoger via HDMI.

EDIT: Ik heb echt geen idee wat S- Video is...

Maar als je s video nodig hebt om je laptop met je tv te verbinden kan dat ook prima met vga of hdmi

okee dankjewel!
Dan ga ik maar beter zoeken naar hdmi.. zal wel goed zijn!

Nogmaals bedankt!

die laptop die ik voorstelde heeft hdmi........... :P

EDIT: klik op die link en zoek in het rijtje van de specificaties naar hdmi en vga achter die 2 dingen staan i tjes van informatie hou je muis daar op en lees het stukje

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan