Laptop (met Vista) aansluiten op Nitsuko(NEC) point-of-sale

Status
Niet open voor verdere reacties.

banter

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 jun 2010
Goedemorgen,

Ik moet voor een grillroom zijn prijzen aanpassen. Door ophouden te bestaan van het servicebedrijf en verouderde kassa is hier in feite geen ondersteuning meer voor. Het schijnt 2 jaar terug nog zo gedaan te zijn dat je een laptop aan kan sluiten op de kassa en van deze laptop de prijzen aanpassen.

Het enige dat ik online kon vinden was een programmaatje, BUILDER 1.0, om opdrachten mee uit te voeren voor deze Nitsuko pb4500-0700, zoals prijzen aanpassen, maar dan moet ik wel in die kassa kunnen 'kijken'/bladeren.
Ik heb een crosscable van de laptop in de kasse aangesloten (in de poort waar normaal een van de printertjes op aan is gesloten. En dan komt de vraag, WAT NU? Ik kan wel wat met normale netwerken en dergelijken maar deze kassa is vrij ouderwets en ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe ik erin kom, of hoe mijn laptop die kassa herkent.

Is hij fysiek wel goed aangesloten (crosscable cat5)?
Alle tips zin welkom,

Dank, Mike

Ik denk dat je het wel goed hebt aangesloten maa rop de kassa moet je de verbinding openzetten, ik weet niet hoe dat moet maar ik hoop dat dit je helpt :P

-AS1

Hallo AS1

Dank voor je tip, haha , ik heb eerlijk gezegd niet gekeken wat ik met de kassa zelf nog kan doen. Dus is een goede tip.
Ik had alleen gevraagd waarom het niet rechtstreeks op de kassa kon, en dat was door het ontbreken van een of ander plaatje dat je erover moet leggen voor leestekens.

Groetjes, Mike

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan