laptop met vista sinds dik een maand enorm traag...wie kan mij helpen???

Status
Niet open voor verdere reacties.

lotus34

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 mei 2010
Berichten
3
Hallo,

Ik heb een laptop met vista er op. Ik heb hem nu een jaar maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. Hij is sinds een maand enorm traag. Ik heb de pc al opgeschoond met ccleaner. allerlei bestanden er af gehaald en nog blijft hij traag.
Internet is een ramp.. een pagina laden kost net zoveel tijd als een kan koffie maken en een sigaret roken..
Wie o wie kan mij helpen.. ik heb geen flauw idee waar ik moet zoeken of waar ik moet kijken.

groeten janneke
 
klinkt als spy, mal en andere zooi ware.
Download even malwarebytes en scan de pc hiermee (niet vergeten de definities te updaten!)
Als deze iets vindt dan verwijdert deze het ook meteen.

Suc6 :thumb:
 
vista er af... en xp of 7 erop... is die gelijk weer een stuk sneller!
 
hallo,

ik heb het programaa gedownload en hij is nu ruim 51 minuten bezig maar nog steeds niets gevonden.
Hoe lang duurt eigenlijk zo snelle scan
 
vista eraf

Dat is voor mij een beste uitdaging.
Hoe en wat kan ik dat het beste doen.. of is het dan gewoon verstandig om naar een winkel daarvoor te gaan.
 
hallo,

ik heb het programaa gedownload en hij is nu ruim 51 minuten bezig maar nog steeds niets gevonden.
Hoe lang duurt eigenlijk zo snelle scan

Dat ligt eraan hoeveel data er op de harde schijf staat. Kan wel 1,5 tot 2 uur duren.

En vista eraf en win 7 of xp erop klinkt leuk, maar dan moet je die wel hebben liggen. Ik heb zelf een tijdje met vista gewerkt en het viel allemaal best mee, het enige wat je merkt is dat Win 7 veel betere prestaties heeft in tegenstelling tot vista.
Beetje vage oplossing.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan