Laptop Muis

Status
Niet open voor verdere reacties.

Koosnaamloos

Banned
Lid geworden
2 mei 2008
Hallo allemaal,

ik heb een laptop Dell Pentium 4.

Nu is mijn probleem dat mijn muis steeds zijn eigen wil heeft. Of hij gaat rechts boven in de hoek van het beeld staan of links onderin. Als ik me muis probeer terug te halen rent hij weer weg. Maar in het midden van me toetsenbord heb ik nog een muis. zo'n klein rondje.

Als me muis rechts boven gaat en ik dat bolletje naar links benden duw kan ik me muis weer beheren. Maar als ik dat bolletje loslaat gaat de muis weer weg naar boven. Weet iemand wat ik moet doen?

Wat heb je voor muis dan? Een optische, met een balletje, aan een draadje, draadloos?

Maak die muis eerst eens een keer goed schoon. Een muis met een balletje kan je openmaken aan de onderkant. Haal het balletje eruit, binnenin zitten een paar wieltjes waar dat balletje in draait. Krab voorzichting alle viezigheid er vanaf en zet hem weer in elkaar.
Als je een optische muis hebt, maak dan voorzichtig het gaatje schoon waarin dat rode lampje schijnt. Kan met een wattenstaafje en wat sterilon ofzo. Let op dat je niet te hard drukt, anders beschadig je de lens.
Let met een optische muis ook op dat je hem gebruikt op een goe doppervlak. Zo;n muis maakt met korte tussenpozen steeds een "foto" van de ondergrond en vergelijkt die met de vorige "foto" om de verplaatsing te bepalen. Op ondergronden die té egaal zijn, of een té gelijkmatig patroon hebben, kan dat problemen geven. Gebruik bij voorkeur een muismatje.

Heb je een draadloze muis, probeer het dan eens met verse battarijen. Die muizen krijgen op eens een heel eigen willetje als de battarij op dreigt te raken.

Je hebt volgens mij de vraag niet begrepen. Het gaat om een muis van een LAPTOP dus dat heeft niks te maken met een muis met een balletje of een rode lampje op draadloos.

Het gaat om de muis die in de laptop is gebouwd. Bij een Dell Latitude Pentium 4 heb je toch een ook een muis in het midden van de toetsenbord. Dat is de muis die een eigen WIL heeft

hoi

je vroeg me om even te kijken.

hier blijf ik vanaf.ik geen ervaring met laptops

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan