Laptop naar TV, maar geen geluid

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ksw
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Ksw

Gebruiker
Lid geworden
28 aug 2009
Hallo allemaal,

ik heb een Toshiba laptop, die ik via een VGA-kabel heb aangesloten op mijn tv. Voor geluid heb ik een RCA-kabel gebruikt. Die sluit ik dan aan op de oordopjes-ingang van mijn laptop en dan naar mijn tv, de rode en de zwarte kabel verbinden(rood in R-audio en zwart op L-audio).

Hierbij krijg ik wel beeld, maar ik hoor geen geluid. Ik heb een beetje geprobeerd instellingen te veranderen, zowel op laptop als tv, maar krijg het er niet op.

Weet iemand misschien hoe ik toch geluid kan krijgen? Alvast erg bedankt! :thumb:

Rood en wit zie je vaker, maar rood en zwart komt ook voor.

Je bent er zeker van dat het ingangen zijn op je TV en geen uitgangen?
Misschien dien je de juiste audio-ingang op je TV te selecteren?

Hey,

ik heb weer even gekeken en mijn TV heeft eigenlijk 3 plekken waar ik die kabel zou kunnen pluggen:
-Audio Out
-Component In
-AV In

Die audio out en AV in heb ik geprobeerd maar daarbij lukte het niet. Ik wil zo nog even de component in proberen, kijken of het dan wel lukt.

Zou die het automatisch moeten doen of moet ik het ook ergens instellen?

beeld en geluid moeten op zelfde ext zitten heb je dat

Hey guys,

heb nog steeds geen sound. Heb het op alle 3 de plug-in mogelijkheden geprobeerd maar ik hoor ik niks. Is er een kans dat mijn laptop niet de mogelijkheid heeft het geluid over te brengen naar de tv...?

Any other suggestions?

groeten :)

van af die uitgang moet het zowiezo lukken het enige wat ik me kan bedenken dat het geluid niet op de zelfde ingang hebt aangesloten dus zou je dat moeten doen via een surround systeem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan