Laptop of All-in-one desktop

Status
Niet open voor verdere reacties.

ChickenNL

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2010
Berichten
15
Hallo,

Ik wil binnenkort graag een nieuwe Laptop of All-in-one desktop aanschaffen.
Kheb 2 huizen (gescheiden ouders) dus daarom is een gewone desktop niet handig, moet elke week weer 'verhuizen'. Wat is beter in dezelfde prijsklasse, een All-in-one desktop of laptop. Kwil er niet teveel aan besteden (600-700 is tog wel max).
Verder wil ik er een beetje games op kunnen spelen, niet echt hardcore met de allernieuwste games op het allerhoogst. Kvind 't ook leuk om beetje website's te maken, met visual basic/studio te werken etc.

Een voorbeeld van een all-in-one desktop, eentje met ATI Radeon HD 4270 videokaart en AMD Athlon II Processor voor een redelijke prijs. Hier een site met wat van die dingen.

Alvast bedankt,

Stefan
 
Mod edit

Topic verplaatst dan naar Hardware---> Aankoop nieuw systeem / Upgraden.

Succes met je vraag.
 
No problem;)

Zou denk ik in jou geval eerder voor een goede laptop gaan.Ik ben zelf een gescheiden ouder en moet er niet aan denken om iedere keer een desktop in me auto te gooien.:D:D
 
Laatst bewerkt:
Nee daar dacht ik ook al aan, al die kabels....
 
Goedemorgen,

Z'n all in one lijkt mij niets bij vervoer is je beeldscherm altijd onbeschermd kans op beschadigingen is altijd groot, dus zou ik voor een notebook gaan.
Misschien is dit dan wel een optie of deze 17 inch uitvoering
 
ok bedankt.

ik dacht dat een all-in-one desktop wel makkelijk te vervoeren is, maar als het volgens jullie niet zo is, kan ik idd beter een laptop aanschaffen.

heeft iemand toevallig ervaring met een all-in-one desktop?
 
Ik verder geen ervaring mee.Wat Modag zei over het onbeschermde scherm is wat ik bedoel met in de auto gooien.Lijkt me dat je dat toch gaat tegen staan.
 
kd8 dat er hij mis wel in een laptop tas kon, je hebt ook all-in-one desktop met actherop zo'n standaartje....
 
Hoi,

Op het werk hebben we er 1 en hij is ook nog aan de zware kant plus dat je ook nog eens toetsenbord en eventueel muis mee moet sjouwen.
 
Goedemiddag,

Denk dat de asus uit mijn link net nog even beter is kijk maar in deze lijst
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan