suuus
Gebruiker
- Lid geworden
- 20 feb 2005
Wil graag jullie mening weten over het volgende
ik mag van mijn vrouw
D ) mijn duurverdiende vakantie geld besteden aan een nieuwe computer en nu heb ik mijn oog laten vallen (niet letterlijk) op de volgende 2 computers te weten een laptop van het merk Toshiba L30-10T met de volgende specificaties :
Intel Pentium Dual Core Processor, 1,73GHZ. Besturingssysteem Windows Vista Home Basic edition.
Intern geheugen 1024MB. Harddisk 80GB.
Brander: DVD supermulti drive. Beeldscherm: 15,4" WXGA TFT Widescreen.
Grafische kaart: ATI Radeon Xpress 200M, met 128MB geheugen.
Aansluitingen: 1*Dc-in, 1*extern beeldscherm, 1*RJ-11, 1*RJ-45, 1* externe microfoon, 1* headphone stereo.
2*USB 2.0. Uitbreiding: 2* geheugenslots.
Communicatie: Wifi, netwerk onderstuening: 802.11b/g/ ingebouwd, Wireless LAN. 10/100 Ethernet lan, 56K modemV92.
inclusief softwarepakket. Afmetingen: (B*D*H) 358*262*37mm. Gewicht: 2,74 kg.
en een desktop van het merk HEWLETT PACKARD, Pavilion t3530 met de volgende specificaties:
snelle Intel Pentium 4 524 HT processor, 1 GB werkgeheugen en: • 250 GB harde schijf •
NVidia GeForce 7300LE Turbo Cache videokaart met 256 MB geheugen • DVD+/-R/RW dual layer brander
met LightScribe-technologie voor professionele labels op CD’s en DVD’s • extra DVD-rom •
9-in-1-geheugenkaartlezer • aansluitingen: • 7x USB 2.0 (3 aan voorzijde), 2x FireWire, WiFi, 10/100 LAN netwerk, 3 PCI, 1x parallel •
Windows XP Home besturing • zeer uitgebreid softwarepakket. Exclusief monitor.
Draadloos toetsenbord en muis.
Ik gebruik de computer voor mijn werk om verslagen te maken,wat te gamen en het bewerken van films die ik zelf maak en download.
De beide pc's zijn beide tegen de 600 euro.
Hoor graag jullie mening hierover welke jullie zouden kiezen.
Alvast bedankt:thumb:
ik mag van mijn vrouw

Intel Pentium Dual Core Processor, 1,73GHZ. Besturingssysteem Windows Vista Home Basic edition.
Intern geheugen 1024MB. Harddisk 80GB.
Brander: DVD supermulti drive. Beeldscherm: 15,4" WXGA TFT Widescreen.
Grafische kaart: ATI Radeon Xpress 200M, met 128MB geheugen.
Aansluitingen: 1*Dc-in, 1*extern beeldscherm, 1*RJ-11, 1*RJ-45, 1* externe microfoon, 1* headphone stereo.
2*USB 2.0. Uitbreiding: 2* geheugenslots.
Communicatie: Wifi, netwerk onderstuening: 802.11b/g/ ingebouwd, Wireless LAN. 10/100 Ethernet lan, 56K modemV92.
inclusief softwarepakket. Afmetingen: (B*D*H) 358*262*37mm. Gewicht: 2,74 kg.
en een desktop van het merk HEWLETT PACKARD, Pavilion t3530 met de volgende specificaties:
snelle Intel Pentium 4 524 HT processor, 1 GB werkgeheugen en: • 250 GB harde schijf •
NVidia GeForce 7300LE Turbo Cache videokaart met 256 MB geheugen • DVD+/-R/RW dual layer brander
met LightScribe-technologie voor professionele labels op CD’s en DVD’s • extra DVD-rom •
9-in-1-geheugenkaartlezer • aansluitingen: • 7x USB 2.0 (3 aan voorzijde), 2x FireWire, WiFi, 10/100 LAN netwerk, 3 PCI, 1x parallel •
Windows XP Home besturing • zeer uitgebreid softwarepakket. Exclusief monitor.
Draadloos toetsenbord en muis.
Ik gebruik de computer voor mijn werk om verslagen te maken,wat te gamen en het bewerken van films die ik zelf maak en download.
De beide pc's zijn beide tegen de 600 euro.
Hoor graag jullie mening hierover welke jullie zouden kiezen.
Alvast bedankt:thumb: