Laptop of desktop

• Onderwerp starter Onderwerp starter sepke
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

sepke

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2009
Mijn oude desktop is aan vervanging toe, nu twijfel ik over de aanschaf van een nieuwe desktop of toch overstappen naar een laptop.
Ik gebruik de computer voor mailen, internetten, office en af en toe een foto bewerken met photoshop elements.
Nu wil ik max. 600 euro besteden, mij is verteld dat een laptop in deze prijsklasse voldoet aan mijn computergebruik.
Alleen mijn vraag als leek is: kan ik met een laptop uit deze prijsklasse ook een jaar of vier zonder problemen computeren of is een desktop toch betrouwbaarder?

wat jij er mee gaat doen kan op een laptop makkelijk
ja als je van ruimte houd neem een goed merk laptop
en anders mooi een desktop nemen

Hi Epke,

als jouw computer nooit met jou mee gaat dan kun je een gewone desktop nemen. Het voordeel van een desktop is altijd dat jij keyboard screen en kast een beetje kunt plaatsen zoals jij wilt. Als iets kapot gaat ben jij ook niet alle onderdelen kwijt.
Als je niet voor de mooie kasten gaat kun jij zonder scherm al een geschikte en ook nog uitbreidbare desktop hebben voor 300 euro bij gespecialeerde computershops.

Wil je toch een laptop ga dan eerst, alleen maar, kijken bij een grote winkel naar alle mogelijkheiden (niet kopen!!!!) Met jouw ideeën ga je dan naar een gespecialeerde computershop van goede naam om een machine te kopen.

However, neem je tijd.

Een laptop is altijd makkelijk omdat je het altijd mee kan nemen. je kan er o.a ook ff op z'n tijd een film op kijken! muziekje luisteren.

PERSOONLIJK! denk ik dat het ook van het merk af hangt maar dan kom je meestal toch wel in een wat duurdere prijsklasse.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan