Laptop of notebook aanschaffen??

Status
Niet open voor verdere reacties.

anthony68

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2006
Berichten
229
Hoi, ik hoor dat notebooks warmer worden dan laptops dus zoek een laptop van 500-1000 euro. Ik wil er mee kunnen gamen, office, internet, en programeren, evt ook tv.
Ik heb gelezen dat ik minimaal een duel core moet hebben ivp hitte en processor snelheid. Ik lees dat gem. de ram rond de 2000mb ligt en dat de videokaarten zo'n 1500 gem doen. Ik wil veel reizen met labtop dus vaak op schoot ben bezig met boek schrijven....
Hij moet ook kunnen branden dvdrw dus evt met webcam en natuurlijk usb poorten en draadloosnetwerk. Want heb een modum thuis draadloos.
Ik hoor dat mediamarkt de goedkoopste hebben met alles erop en eraan klopt dit??? En dat de garantie ook beter is?? Ik heb thuis al een netwerk dus wil hem inpassen in mijn netwerkje..van xp computers. Liefst zoek ik een laptop zonder vista ik heb zelf xp liggen hier...Maar kan je dat bij mediamarkt krijgen??? scheelt 100 euro...kan ik mijn geheugen uitbreiden...

Als ik dingen heb vergeten kunnen jjullie dan tips geven en suggesties doen??
 
Zoek er eens een twee of drie uit en laat weten welke. Ik zal er dan positief kritisch op "schieten".
 
Hoi,

Volgens mij is mediamarkt niet altijd (vaak niet)de goedkoopste hoor dus geef zoals pasja al schreef eens een paar modellen.

Modag
 
Laatst bewerkt:
En hier kun je zelf samenstellen
 
Ben sinds twee weken in het bezit van een Toshiba P300- 13M laptop/ notebook, als extra naast mijn desktop. (geen gamer)
 
Ben sinds twee weken in het bezit van een Toshiba P300- 13M laptop/ notebook, als extra naast mijn desktop. (geen gamer)

ja en verder.....
 
Let wel op, gamen op laptop is vaak bagger dus verwacht er niet teveel van.
 

Voor het gemak noem ik ze even F, S en A.

Ik begin met mijn eindconclusie : geen van alle

De Acer ben ik sowieso geen fan van (degelijkheid)

De F heeft de helft van het intern geheugen van de S. Voor Vista is 1 giga magertjes.
De F heeft 40 giga minder ter beschikking qua hdd dan de S
Zowel de F als de S hebben (m.i.) rampvideokaarten
De processor van de F is net één tikje sneller dan die van de S (1.8 / 1.73)

Kortom, ik persoonlijk zou je geen van deze apparaten willen aanbevelen.
Hoe groot is je budget?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan