Laptop of Xbox 360??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nintendo

Gebruiker
Lid geworden
11 mei 2009
hallo, ik kom niet echt uit de keuze of ik nou een nieuwe laptop ga kopen of een xbox360.
zelf denk ik dat ik meer aan de laptop heb maar bij die laptop is de grafische kwaliteit niet vreselijk hoog.

LAPTOP: http://cgi.ebay.com/eMachine-Notebo...00164640?pt=Laptops_Nov05&hash=item415512b920

de videokaart is: Intel® Graphics Media Accelerator 4500M with up to 1759MB of Intel® Dynamic Video Memory Technology 5.0 supporting Microsoft® DirectX® 10

XBOX 360: intertoys, bart smit etc.

zou iemand mij uit de keuze kunnen helpen?

Hoi...

Als je echt alleen maar voor het gamen wilt gaan dan moet je naar een xbox.
maar je geeft niet aan wat je wilt.

Das hezelfde als je ons moeten laten kiezen tussen een lelijke eend en een F1 wagen.
Beide rijden ze maar 1 maar heel hard.

Goedenavond,

Als je met het notebook wilt gamen dat gaat niet lukken dus zal de x-box 360 overblijven

...

ik ga hem ook niet gebruiken om te gamen...
ik wil hem gebruiken voor school, films, cod4 en nogwat... dus niet "gamen"

Maar je begrijpt dat deze dingen, bijna, allemaal niet mogelijk zijn op de xbox maar alleen op de laptop.

Dus al je echt iets zoekt waar je altijd op kan blijven gamen zonder ander gedoe moet je voor de xbox kiezen, een laptop zou ook kunnen maar is vergeleken met de xbox mider geschikt voor gamen.

cod 4 is best te doen op die videokaart mijn videokaart is slechter maar ik kan er ook cod 4 op spelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan