Laptop olidata green 733 geheugen plaats

Status
Niet open voor verdere reacties.

bunkerdorp

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2005
Hallo lezer,
Graag uw hulp.
Laptop Olidata type Green 733 waar kan ik de plaatst vinden om extra geheugen te plaatsen.
Bedankt voor uw hulp.

Heb je er geen handleiding meer bij?
Op de site van Olidata staat geen handleiding meer.
misschien heb je hier iets aan:

http://pc-level.com/2009/05/ram-upgrade-in-lg-gs50/

Het zal waarschijnlijk achter een klepje zitten ter grootte van een kaart uit een kaartspel.
Het kan geen kwaad als je de verkeerde open draait. Ben wel voorzichtig maar dat spreekt voor zich.

Succes,

Gulf

Bedankt voor de reactie.
Nee aan de onderzijde is geen mogelijkheid om bij het geheugen te komen.
Ik hoorde dat het misschien onder het toetsenbord zou kunnen zitten maar ik wil eerst zeker weten eer ik de boel open maak.
Groet,
André

1. Als de handleiding niet op Internet te downloaden is, dan moet je zelf toch wel een handleiding hebben? Kijk daar eens in.
2. Misschien kan pc-wizard je uitsluitsel geven of er eigenlijk wel een tweede slot beschikbaar is voor extra geheugen.
3. (Moet je ook uit de handleiding kunnen halen): Misschien is er maar 1 geheugenslot, en kun je het huidige geheugen vervangen door een grotere module in dat geval. Kijk na wat voor geheugen er dan geïnstalleerd kan worden in plaats van de huidige.

Tijs.

Gevonden
Geheugen kon worden uitgebreid en was te vinden onder het toetsenbord waar nog eens twee klepjes zaten.
Onder 1 van deze klepjes zat het geheugen.
Bedankt voor het mee denken.
Groet,
André

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan