Laptop ombouwen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Justin128

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2008
Hey,

Ik had een vraag, kan je een laptop laten ombouwen en nieuwe dingen erin laten zetten? Ik heb een geweldige laptop, ik gebruik hem voor gaming. Omdat ik nou eenmaal veel van huis ben. Ik heb cod 5, cod 4, Company of heroes en andere spellen. Alles draait goed. Nou was mijn vraag, kan je je laptop omlaten bouwen zodat hij beter voor gaming is? Of kan ik dan gewoon het beste een PC Kopen? Sorry ik heb totaal geen verstand van dit soort dingen. En ja ik weet dat laptops niet geschikt voor gaming is. Mjah :D

Greetingz

Op het plaatsen van een nieuwe dvd, hd, ram en accu na, is dit iets om niet aan te beginnen. Veel te duur en inderdaad een laptop is niet zozeer geschikt om te gamen.

Wil je pc beter kunnen gamen zal wellicht het hele moederbord vervangen moeten worden. Volgens mij zit dit niet hetzelfde gemonteerd als in een normale pc en dus ook niet aan te raden om zelf te doen. Daar komen dus al loonkosten bij, naast de kosten voor het (dure) moederbord (die nauwelijks te krijgen zijn in het retail kanaal), plus de videokaart(en), er van uitgaande dat je processor nog behouden kan worden. Anders weer 300 euro voor een beetje snelle processor...

Kortom: theoretisch gezien mogelijk, praktisch gezien onbegonnen werk en erg duur. Kun je beter doorsparen voor een nieuwe.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan