Laptop ondersteund geen koptelefoons?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Romano1

Gebruiker
Lid geworden
8 aug 2009
Hallo,

M'n normale geluid doet het, maar als ik koptelefoontje in m'n laptop probeer te doen dan hoor ik niks uit de koptelefoon, niet eens gekraak ofzo.. hij heeft wel degelijk een audiopoort.

Drivers nagekeken; niks mis mee, geen geel tekentje ernaast en als je op stuurprogramma bijwerken drukt dan staat er dat het apparaat correct werkt..

Ik heb een Compaq Presario CQ60 Notebook PC.

Hoop dat iemand mij kan helpen, alvast bedankt :)

Heb je als je de koptelefoon niet gebruikt, wel geluid uit de laptop ?
Zo ja, steek de koptelefoon nu in het juiste gaatje en de speakers van de laptop moeten uit gaan en de koptelefoon moet het nu doen.
Zo niet, zit er ergens in de stekker in de laptop een probleempje.

Ik krijg gewoon geluid uit mijn laptopspeakertjes maar als ik m'n koptelefoon erin doe blijven mijn speakers aan en krijg ik geen geluid uit mijn koptelefoon..
Dus volgensmij maakt ie niet eens contact.

Ja ik weet het zeker, ik heb ze allemaal geprobeert.. zo fail ben ik ook weer niet :rolleyes:

Dan vraag ik me af of er een koptelefoonaansluiting op de laptop zit.
Als er alleen een line-out op zit is deze uitgang te zwak om geluid uit een koptelefoon te krijgen.
Heb je wel een koptelefoon uitgang en het werkt niet, is deze connector stuk.
Ik kan je dan Online hier niet verder mee helpen. Deze connector moet dan vervangen worden en dan moet de laptop open. Zoiets kan je zelf proberen of er moet een reparateur aan te pas komen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan